Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

پ.ن.1.......( راستی اگه بخوام اول صفحه بنویسم...دیگه نمی شه بگم پ.ن..پای نوشت؟؟..این جوری باید گفت س.ن...یعنی سرنوشت!!..مگر این که نوشته ی من به حالت آفتاب و مهتاب پاهاش بالا باشه که اونوقت سرش بشه پاش!..خب.فراموش کنیم.سرنوشت..پا نوشت یا هر چیزه دیگه...مهم اینه که نوشتنییه...و من از چیزهایی که نوشتنی هستند..خوشم میاد)..بله..داشتم می گفتم

که پ.ن1 داره از این وبلاگ خوشم میاد.

پ.ن.2. امروز..تنها روز..  اولین روز و آخرین روز تعطیلی من است.و من از صبح مشغول برنامه ریزی هستم و هنوز در خانه ام.و این خاصیت آدم هاست..که نیمی از عمرشان را در برنامه ریزی به سر می برند و نیمی دیگر را در حال مرور برنامه ها..و نیمه ی دیگری در کار نیست." فردا چی کاره ای؟" " بستگی به هوا داره..اگه آفتابی باشه..می رم به کارام می رسم.اما اگه ابر باشه..می مونم توی خونه و نقاشی می زنم و گیتار می کشم و فیلم گوش می دم و موزیک می بینم!!"...و این گونه ای متفاوت از آفتاب پرست است..با این تفاوت که  "ابر و باران پرست " است.اگر از اصل حالم بپرسی...خوبم اما به قول  آقای فیلسوف.."وقتی بدم..بهترم!".خودم برای خودم این روزها عجیب شده ام.مثل دیروز که هوس کرده بودم به قول  دوستان "کلاس بگذارم"..آن هم نه کلاس کنکور و کارشناسی..که کلاس دکترا و پروفسورا!!!...راستش را بخواهی بدم نمی آید گاهی کلاس های اساسی بگذارم و آن قدر باد کنم که نوک کفش هایم را هم نبینم...یا مثل همین حالا که نمی دانم به چه علتی این گونه دارم صحبت می کنم.خودم بسیار آزرده ام....اما کلمات در دست من نیستند و بلکه در دهانم هستند.!!..پس می گذارم که بیرون آیند تا بهد ها تبدیل به کرم و خاکستر نشوند!

پ.ن.3....به شدت به استراحت نیاز دارم.و ازون شدید تر به یه بارون درست وحسابی...و اگه نشد..لااقل یه برف سنگین...

پ.ن.4....پای نوشت ِ آخر این که...شکایتی ندارم و همه چیز...می چرخد و ما نیز!

these cloudy molecules in the air always give me thrill and inspiration 

uopn getting on the taxi had to make zillions of phone calls..millions to gain money..millions to gain hearts!!!...but just out of blue and not any other color!!..turned off my sell phone...open the window..and gulped down the cloudy molecules in the air...... 

mmmmmm..these c oudy molecules in the air 

 

 

 

 

******* 

 

looking at my tractable students..sitting an exam.intentionally i leave the class..and let them,,,cheat..as much as they get saturated... 

 

well..if you ask me..I say I need to pull off ..drink a freezing juice..have a cigarette...and then...devour the molecules in the air... 

     

   

o ooooooooo...these cloudy molecules in the air  

 

 

 

________________________________________________________ 

 

..I need a permission to be off the routin life.from who???...beat me