Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

جو گیریات

غرور ملی و سعید (جان) ِ معروف و با کلاس بودن ِ والیبالی هامون و افتخارات پشت سر هم شون و پنجه های طلایی شون و  و این که همه شون تتو های جذاب دارن و تکنیک هاشون و دوبل های پشت و جلو و سرویس های موجی و پرشی و آبشارها و جاخالی ها... البته که همه درست و محترم!

 ولی بنده بازی رو فقط و فقط محض خاطر ثانیه هایی که دوربین، اسلوبودان جان، رو نشون می ده تماشا می کنم و بعله!

 البته که همه ی اون چیزهای بالا که گفتم "هم" خب مهم اند! معلومه که آره!!!   



نظرات 11 + ارسال نظر
amirhossein 1393/03/25 ساعت 22:56 http://smart36.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن
خوش حال میشم

ممنون

مینروا 1393/03/25 ساعت 23:11

همشون یه جا :دی بعله ...ایشون که جایگاه VIP ان! :دی

سربه هوا 1393/03/25 ساعت 23:12

چقدر خوبه اینقدر ورزش دوست شدی!!!
مستی و فوتبال و والیبال و کواچ !!!
به هر حال خوبه!!

سیمین 1393/03/26 ساعت 08:05

موافقم! این اسلوبودان خان، تیپ و متانت شون حرف نداره!
میگم رنگ پوست اکثر بازیکنان برزیل هم خییییلی خوشگل بوداااا

بنده چشمم اصلا روی برزیلی ها نرفت راست اش سیمین!

دریا 1393/03/26 ساعت 10:27

آره باران جان منم یه زمانهایی از این ثانیه ها زیاد داشتم مثلن کل اخبار رو نگاه می کردم تا دو ثانیه فلان سیاستمدار خوش تیپ محبوبم رو ببنیم یا ۹۰ دقیقه فوتبال به خاطر ثانیه هایی که فلان مربی دوست داشتنی رو ببینم.
آخی جوانی کجایی که یادت بخیر

تا اون جایی که من می دونم..خوشتیپی و جذابیت جوونی و پیری نداره..حالا باز خود دانی

مهسا 1393/03/26 ساعت 14:12

بیشتر هم که اون مربی "Gay" رفتار برزیلی رو نشون میدادن

عزیزم تلویزیون ملی...دخترای ملی رو خوب شناخته خوووو

sheyda 1393/03/26 ساعت 15:51 http://ghadefandogh.blogfa.com

اخ اخ دیدی چه پیرهن سرخابی بهش میاد؟
لعنتی فقط دلم میخواد بپرم ماچ مالیش کنم این مردو اصلا خرابم کردی رفت:)))

پریا 1393/03/28 ساعت 13:47

پس چرا من تا حالا تتوهاشونو ندیدم؟

خا این چشمای نجیبو از من نگیره

خوش سلیقه ای دخترم... <3 <3 <3

شب زاد 1393/03/29 ساعت 09:26 http://unknowncr.blogfa.com

باران با من قهره؟

وا؟؟؟ اونوخ چرا؟؟؟

سایه 1393/03/29 ساعت 18:16

:دی اشاره ی به جایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد