Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

آنتونوف ِ مرگ

بدن های متلاشی شده...چشم های خالی که معلوم نیست به کجا نگاه می کنند...دست هایی که هرکدام یک طرف را نشان می دهند و پاهایی که هر کدام انگار دارند جایی می روند...


این که ریتا و Eve نیستند و کی برود ؟..."باران"!


نه من از مرگ نمی ترسم...نه انفرادی اش و نه جمعی اش!

...من از مرگ غمگین ام.

فقط.


جان می دهم تا بعد از ظهر...

نظرات 13 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج 1393/05/19 ساعت 14:37


چه دلی داری دختر...............

:(

رها 1393/05/19 ساعت 15:35 http://rahaomidvar.blogfa.com

مرگهای هواپیمایی غمگین ترین مرگ ها هستن. حتی از زلزله هم غمگین تر.
چه صبری داری باران...

غمگین ترین و ترسناک ترین...

مینروا 1393/05/19 ساعت 16:28

میترسم...

غم انگیز
تاسف بار
بیچاره خانواده هایشان
تا اونجایی که من از شغلتون فهمیدم فکر میکنم سخته اما شغلی است که خیلی معنای زندگی به صاحبش میدهد
برایتان قدرت بیشتر میخواهم

سیمین 1393/05/20 ساعت 10:44

من از مرگ غمگین ام
و درد
چه سهمناک
دامنه دارد...

سارا 1393/05/20 ساعت 23:32

چندروز نبودم باران
چند پست اخرو خوندم بهنام فرقی نکرده اوضاش؟

هیچ! کمی هوشیاریش رفته بالا. ولی هنوز بیمارستانه...

سایه 1393/05/21 ساعت 09:39

کاش این دنیا بس کنه ... :(

باران ...چ تند تند بزرگ میشی تو دختر ...خیلی زود

سهیلا 1393/05/22 ساعت 14:48 http://nanehadi.blogsky.com/

سلام

خروس 1393/05/26 ساعت 02:11

من اگر سقوط کنم از پشت اولاغ سقوط میکنم یا از بار بند نیسان ابی. اخه نه اینکه دستم رو گذاشتم رو زانو خودم و نون خودمو در میارم و وابسطه به هیچ ارگانی نیستم بلیط اینجور هواپیمان هارو به من نمیفروشن

دختر نارنج و ترنج 1393/05/28 ساعت 15:03

بارانم خوبی؟ کجایی عزیزکم؟ دلم برات تنگ شده...

هستم و دل من هم

متأسفم که دنیات اینقدر نامرده...

سارا 1393/06/01 ساعت 21:17

باران بهنام چطوره؟

کمی بهتر. اما هنوز بیمارستان. ممنونم سارا. امیدوارم تغیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد