Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

مثل دلشوره ی چند ساعت قبل از پرواز...

مثل چمدان ِ  نیمه باز ِ "چه می دانم چه کنم! "...

مثل حس ِ این که انگار چیزی را فراموش کرده ای...

مثل حس این که کاش زودتر پنج شنبه ساعت نه و نیم صبح شود...

مثل یک جور بلاتکلیفی ِ خالص!

مثل ِ یک جور ِ ناجور...

نظرات 13 + ارسال نظر
سربه هوا 1393/06/17 ساعت 19:13

واست ارزوی موفقیت میکنم عزیزم

سرمه 1393/06/17 ساعت 20:21

منتظر خبرای خوب هستم باران جون

بین بودن و نبودن این حس ها من بودن اش را انتخاب می کنم

من تموم شدن اش رو:)

خروس 1393/06/18 ساعت 05:21

یک روزی تو یک خیابون دیدم دو تا خانم چادری انگشتشون رو گذاشتن رو دمپایی ابری و روبروی یک مرد سیبیل دراز و ریش بلند نشستن ورد میخونن . سینه خیز رفتم جلو جاسوسی کردم. مرده گفت فقط یک بار پا کنه دو بار نشه بعدش دمپایی رو بندازین تو رودخونه آب جاری ببره. بعدش یک پول قولونبه گرفت. پول و دمپایی جور کن نشونیشو بدم بری بختت رو باز کنه. یک فالی هم هست بنام فال مورچه قبل از فال قهوه اختراع شده که مثل عصای موسی معجزه میکنه. یا هوووو

پول و دمپایی جوره خروس جان. شماره رو ایمیل کن پی لیز!

once upon a time 1393/06/18 ساعت 07:32

رها 1393/06/18 ساعت 08:39 http://rahaomidvar.blogfa.com

من همیشه ا ین جور وقتا به فرداش فکر می کنم، به جمعه ی 21 شهریوری که همه چیز تموم شده فکر کن.

آخ آخ نمی دونی که من همه ش دارم به فردا ساعت یازده فکر می کنم که تموم شده داستان!!

نیوشا 1393/06/18 ساعت 09:41

خوش خبر برگردی

امیدوارم

دختر نارنج و ترنج 1393/06/18 ساعت 12:57

بعضی وقت ها یادم به اون کاریکاتوری می افته که از بچگی یه آدم رو نشون می داد که بچه بود، می گفت امتحانای آخر سالم رو بدم راحت می شم. بعد بزرگ تر شد گفت برم سربازیم رو تموم کنم راحت می شم. برم دانشگاهم رو تموم کنم راحت می شم. ازدواج کنم راحت می شم. بچه دار بشم راحت می شم و...... آخر کاریکاتور می گفت بمیرم راحت می شم.
حالا حکایت همه ی ما آدماست... همه عمر باید اضطراب این که چی می شه و کاش زودتر این روز موعود بیاد و بگذره تا راحت بشم رهامون نمی کنه.
اما خوبی ِ دنیا همینه که میاد و می گذره. انشالله که برای تو خوب بگذره عزیزم... یه عالمه آرزوی خوب برات دارم بارانکم.

مرسیی ترنج. مرسیییییی. نیاز به ارزوهای خوب ات دارم

sheyda 1393/06/18 ساعت 12:58 http://ghadefandogh.blogfa.com

تو میتونی دختر نگرانی نداره حتی یه ذره

من میتونم. کاش افیسر ها هم بتونن منو قبول کنن:)))

aylin 1393/06/18 ساعت 22:06

باران زیبایم نگران نباش،همه چی به خیر و خوبی خواهد گذشت

ایشالا. مرسی ایلین

سایه 1393/06/19 ساعت 10:27

امیدوارم پیش آمد های عالی برات پیش بیاد :)

ممنونم

شیرین 1393/06/19 ساعت 14:28

سلام
امیدوارم فردا صبح با بهترین خبرها دل همه خواننده هاتونو شاد کنید.

مرسی شیرین. امیدوارم

sheyda 1393/06/19 ساعت 18:46 http://ghadefandogh

میدونم مصاحبه فردا ساعت 9 صبحه ولی هی میان سر میزنم شاید یهو بگی قبول شدی
باران زود بیا بگو قبول شدی دل تو دلم نیس انگار بچمی و یه قدم مونده به ارزوت برسی
د بیا دیگه

مردم از خنده از دستت. :)))) همین امثال تو هستن که شماره انداز وبلاگ منو منفجر میکنن!! اخه امشب هنوز خبری نیست من بیام..اونم یه هو...بگم چه خبره اخه؟؟!!:)))))))
زودتر از همه به تو خبر می دم مادر:))
شماره تو بفرست:)
bma564@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد