Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II



 برای مان گه گاه فرصت های شغلی جدید ایمیل می شود. امروز فکر کردم شاید کسی میان شما "دوستان جان ها" باشد که علاقمند و دنبال چنین فرصت هایی باشد.



http://un.org.ir/images/23sep2014-TOR_NA_SP3.pdf


 



 

نظرات 9 + ارسال نظر
تهمینه 1393/07/17 ساعت 14:38

سلام عزیزم. من دکترای مدیریت دارم و همیشه شغلهایی که توش هیجان داشته باشه را خیلی دوست داشتم و دارم.
زبانم بد نیست ولی خب به اون روانی که اینا میخوان نیست.
به نظرت با دکترای مدیریت این کار به درد من می خوره یا نه؟؟؟

تهمیته جان ابهم ایمیل بزنید لطفن
Bma564@gmail.com

خروس 1393/07/18 ساعت 05:09

دستت درد نکنه، اما خیلی بلنده من نمیتونم تا این ارتفاع آجر پرت کنم

شوما بنداز اندازه قد خودت، فوق اش اون بالاییه یه کم میاد پایین که آجر شما رو بگیره اگه واقعا خوب پرتاب کنی خروس جان؛)

باران عزیز ممنونم که فرصت شلوغی رو اینجا گذاشتی. صدای خواننده خاموش فرصت طلبی مثل من که در اومد.. ساری ام که همیشه خاموش میخونمت ولی خاموشم همه جا همین! حالا میشه یه سوال ازت بپرسم؟ فک کردم شاید تو بدونی که حدود سلری یه پوزیشن لول 4 تو یو ان چنده؟

آنت جان لطفا بهم ایمیل بده :)
Bma564@gmail.com

bahar 1393/07/19 ساعت 18:24

متشکرم

هیما 1393/07/20 ساعت 11:17 http://hima77.blogfa.com

کاش حقوق ،مدیریت یا اقتصاد خونده بودم
چقدر دوست دارم تو یه همچین جایی کار کنم
عاشق کار گروهی تو همچین محیطی ام

باران جان کلا فرصت های شغلی دیگه هم تو حوزه همین رشته هاست؟
دستیار یا سفیر یا هر پوزیشن دیگه ای

هیما جان موقعیت های مختلفی پیش میاد. گاهی منشی و دستیار...گاهی مدیر و برنامه ریز. ایشالا فرصت های دیگه

somebody 1393/07/20 ساعت 13:17

سلام بارانی.منم دانشجوی ترم آخر ارشد مترجمی زبان انگلیسی هستم.بنظرت برای من جا هست؟

عزیزم...جایی و زنبیلی و سفارشی و کوچیک و بزرگی نیست من فقط تصمیم گرفتم هرازگاهی این موقعیت ها رو بذارم این جا شاید کمکی کرده باشم. همین

هیما 1393/07/20 ساعت 15:47

ممنون از راهنماییت دوستم

پگاه 1393/07/26 ساعت 20:40

سلام باران جان، فکر میکنى هنوز باز باشه این پوزیشن؟ میتونم إیمیل بزنم. مرسى

فکر کنم ددلاین اش تموم شد پگاه جان:(

پگاه 1393/07/29 ساعت 20:37

مرسى باز هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد