Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

عطش نامه- یک

حس کردم روابط عاطفی شان عجیب و غریب شده. جوری که انگار هم رابطه ای هست و هم نیست. دخترک درست مثل قبل تر ها که تنها بود همان طور مغموم و حرارت اش بالا بود. مطمئن بودم که "Zing" همدیگر شده اند اما چند باری که با دخترک رفتم دکتر، دکترشان فرمودند که ایشان هنوز ویرجین هستند!. بنده البته تبحر خاص و چندانی در روابط "Zing" ی ندارم ولی خب فهمیدن این که دو طرف می توانند بزینگند یا نزینگند اصلا تبحر خاصی نمی خواهد! به هر حال سن و سالی از بنده گذشته و اگر خیلی چیزها را نفهمم، خیلی چیزها را خوب می فهمم! خلاصه یک بار دل را زدم به دریا و به دکتر گفتم که actually ایشان این اِ ریلیشن شیپ هستند و هرازگاهی هم خبر دارم که zing بین شان برقرار است اما پس چرا انگار این طور شده که نباید بشود؟...دکتر جان با تعجب نگاه ام کردند و نگاهی هم به دخترک و چند تا سوال و جواب از من و بعد نگاه به دخترک و دوباره چند سوال و جواب از من و در نهایت فرمودند که پسرک در مرحله ی بی عرضگی بلوغ به سر می برد! 

دخترک را برداشتم و آمدیم خانه. 

از صبح نشسته ام و رفته ام توی فکر ِ پسرک نابلد و دخترک پر حرارت و  مانده ام که چه کنم برای دخترک...



پ.ن.1. zing و زینگیدن را از انیمیشن هتل ترنسیلونیا یاد گرفته ام!

پ.ن.2. ترنج و تورج!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مینروا 1393/12/03 ساعت 00:18

A word used by Dracula on the movie Hotel Transilvenia for explaining to his daughter the sound fits the most to the feeling of true love.
See the movie and understand... Zing!


شکوووف؟! اشکالی داره من زینگ رو مدل خودم به کار ببرم؟؟ اون جور که راحت ام؟؟

مینروا 1393/12/03 ساعت 00:20

بعد در ادامش اینو آورده :


The love of your life. The one you was meant to be with. This was used in "Hotel Transylvania" between Mavis Dracula and a Human. It's a sparkly feeling in your whole body when you find the one you're supposed to be with forever and ever. Til' Death Do You Part.
ex1)"Babygirl, I swear you're my zing."
Ex2)"Number 34 is my zing"

کامیلن درست. ولی من متنم و عوض نمی کنم:))))

نوشین 1393/12/03 ساعت 10:06 http://nooshnameh.blogfa.com

امان از این بی عرضگی پسرکها. پسرک دو سال و نیمه من هم برای اولین بار داماد شده بود که علیرغم تلاشهای بسیارش در یادگیری و کسب تجربه نمیدانم زحماتش به بار نشسته است یا نه و باید تا عید صبر کنیم
عروس خانم پرحرارت ما هم در اینستا موجود است

دیدم اش نوشین. زیبااااااست

دختر نارنج و ترنج 1393/12/03 ساعت 11:07

ای جان، الهیییییییییییییییی................
تورج جیگر من......... بچه ست خب. شاید باید بیشتر بهش زمان بدیم. ترنجک من رو هم بگو صبور باش دخترک گلم، تو که عمری رو صبر کردی، این چند صباح دیگه رو هم دندون روی جیگر (البته اینجا منظور تورج نیست ها!!!) بگذار...
یه دوستی دارم، یعنی درواقع اینطور بگم: مارلی یه دوست گربه ای داشت به نام جسی، همدان زندگی می کرد. سنش بالا رفته بود و به هیچ آقا گربه ای اجازه ی نزدیک شدن رو نمی داد. بالاخره یه روزی اجازه رو صادر کرد و سه تا نی نی پیشوی خوشگل دقیقا شکل خودش به مامان الی هدیه کرد.
البته آخر ماجرا یه کم غمگینه........... جسی یه روز فرار کرد رفت. دنبال یه آقا گربه راه افتاد و رفت.
هنوز هم برنگشته. البته من می دونم برمی گرده، شاید نی نی آورده و باید نی نی هاش بزرگ بشن. حالا شما این آخر داستان رو ندیده بگیر و همون قسمت خوب نی نی آوردن رو در نظر داشته باش :) :)

رها 1393/12/03 ساعت 13:59 http://rahaomidvar.blogfa.com

دمت گرم ! خعلی باحال بود باران:))
بنده داشتم تصویر سازی می کردم مثلن از یه همکار داخل آفیس که نشسته و دردل خواهرانه کرده و چه قدر هم نزدیک بوده که دکتر و اینا و ...
پانوشت رو خوندم و چنان لبخند ملیح صدا داری زدم که رئیس کشی چپ و چول نیگام کرد!

اگه بگم کلیت مطلبو گرفتم ولی همچنان تو کف معنی زینگیدنم خیلی زشته؟؟؟

نععع. برداشت آزاده

کامشین 1393/12/03 ساعت 20:06 http://www.kamsin.blog.ir

وای جقدر خوب بود
خیلی حالم خوب شد با خواندن ماجرای نارنح و تورنج

قابلی نداشت

sheyda fandogh 1393/12/03 ساعت 20:10

:))) پسرک با اون سیبیل و یال و کوپال چرا بی عرضه از اب درومده؟؟؟؟
زانوت چطوره بانو؟درمانی چیزی؟

باهاش مدارا می کنم. پسرک ام چاقال بی عرضه ست:)))

شب زاد 1393/12/05 ساعت 11:56 http://unknowncr.blogfa.com

باران، میخای نوه دار شی؟

بلی بلی.

چه بامزه! فکرنمی کردم گربه ها موجوات پیچیده ای هم می تونن باشن!
بفرستشون پیش سکس تراپیست

شوما سکس تراپیست گربه گان سراغ داری؟؟

مینروا 1393/12/08 ساعت 03:29

شما به زینگ هر مدل که دوست داری :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد