Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

قبرس نامه-یک

سفر از نوع ِ خرکی متفاوت اش!

اولین بار است که توی این سالن نشسته ام و نه دل ام میخواهد قهوه بخورم و نه چیزکیک. هدبند زده ام و مانتوی گشاد و بلند پوشیده ام و روسری ام را شکل ِ خفه گی مطلق پیچیده ام دور سرم. همراهان ام چون تنی چند ازآقایون!! هستند! مجبورم برای این که قبول ام کنند و دیالوگ بین مان برقرار شود این طور باشم که به چشم شان موجه بیایم و گناه نکنند با نگاه کردن به من. حس خوشی ندارم. انگار همه دارند به من نگاه می کنند و آن ها و زیر لب حرف نثارمان می کنند! ...نمی دانم چه پیش می آید اما اگر همه چیز خوب پیش رود این سفر یک اچیومنت درست و حسابی خواهد داشت. به درک که من مجبور خواهم بود لارناکا و نیکوزیا را از پشت روسری و مانتو ببینم! آه سیگار عزیز...چه دلتنگتم و باید حالا حالا ها صبر کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
زری 1394/02/20 ساعت 10:30

نو پرابلم، اچیومنت را بچسب. چه میشه میکرد عزیزم، آدم که نمی تونه همش با همه چیز سر جنگ داشته باشه. این هم شاید تجربه ای باشه
موفق باشی دوست جون.

دختر نارنج و ترنج 1394/02/20 ساعت 15:47

عزییییییییییز من، پس حسابی آزمون تحمل برای خودت گذاشتی؟!

کامشین 1394/02/20 ساعت 18:29 http://www.kamsin.blog.ir

شاید مشکل فرهنگی سین پاهیون با رفتن به ساحل و دیدن مدیترانه حل شد. کی می دونه چی پیش میاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد