Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

مرد نشست توی ماشین.

سلام...سلام...سلام...

غزل طلاق گرفته!

آه...آه...آه...

حق طلاق داشته...از حق اش استفاده کرده. حق برای طاقچه که نیست. برای استفاده است. بچه؟...بسوزد و بسازد برای بچه؟...این را زنی می کند که هیچ کاری از دست اش بر نیاید و از تنهایی دست و پای اش بلرزد. نه غزل...که همین طوری اش ماهی یک جاب آفر از شرکت های خفن ِ آن طرف ِ آبی دارد. بچه پدر و مادر می خواهد؟ آه for God sake  این حرف ها قدیمی شده دیگر. بچه بزرگ می شود . حالا گیریم کمی سخت. اصلن چرا غزل باید خانومی کند و فراموش کند؟...عشق؟...خاطره؟...عجب کلمه های دهن خفه کنی!...چه طور مرد این کلمه ها را یادش نبود وقتی با معشوقه جان اش وقت می گذراند؟...

مرد گریه کرد. آقای نویسنده سکوت. من به ف الف کاف رفتم...از دیدن مردی که روبروی ام اشک می ریخت...چیزی درون ام شکست و صدای اش را شنیدم. از فکر کردن به این که غزل به جای بخشیدن، انتقام گرفته...از فکر کردن به این که اگر من با مردی پنج سال می بودم...شاید شش سال حتی!...و بعد زن اش می آمد و همه چیز را به آقای نویسنده می گفت...آقای نویسنده چه می کرد؟...مرد چه می کرد اگر داستان ِ او، داستان غزل بود...اگر این من بودم که  رابطه ی پنهانی ام ، رو شده بود...چه حرف هایی برای گفتن داشتم؟...بچه...بچه...بچه اکم چه می شد؟...

نظرات 11 + ارسال نظر
بهروز 1394/04/22 ساعت 15:02

لذتی که در انتقام هست در هیچ چیز دیگه ای نیست

امام بهروز (ع)

سیمین 1394/04/22 ساعت 16:06

می خونمت
بی کنجکاوی
بی سوال
در سکوت و سکوت...

شما خانومین سیمینِ بهترین جان

سمیه 1394/04/22 ساعت 21:46

چیزایی که مینویسی همه اون چیزاییه که تو ذهن هممون هست ولی بس که یادمون دادن خانوم و موقر و از خود گذشته !!!!!!!! باشیم فکرامون رو هم داریم سانسور میکنیم... برات یه دل خنک آرزو میکنم...

زری 1394/04/23 ساعت 11:58

بیشتر از همه این شوهرها ند که فکر منو مشغول میکنند. خب برادر من وقتی زنت در موقعیتی هست که دستش به دهنش میرسه و خلاصه آدم توانمدیه و حق طلاق را هم داره، خب یه دقیقه با خودت فکر کردی اگر کات کرد اونوقت چی؟ حتما با حساب اینکه امکان داره این کار رو زنش بکنه آقا هم این کارها را کرده. یعنی احتمالا پی این هزینه را به تن خودش مالیده بوده و انگار بعید میرسه انتظار طلاق را از طرف زن نداشته است یعنی براش رابطه جدید اهمیت داشته؟
ببخشید، این حرف ها و فکرم خیلی کلی بود و در مورد نوع آقایونه،وگرنه که من نه شناختی از این زوج دارم و نه قضاوتی میکنم.
باران جان امیدوارم بهترین تصمیم زندگی ات را بگیری*

دختر نارنج و ترنج 1394/04/23 ساعت 13:04

می دونی باران؟ همیشه با خودم می گم مگه آدم چند بار زندگی می کنه که بخواد همه ی کارهاش مورد تایید جماعتی باشه که هییییییییییییییچ عین خیالشون نیست لحظه های درد زندگیت چقدر سخت گذشتن! مامان من سر یه ماجرایی می گفت: خب چه عیبی داره مرده رفته یه اشتباهی کرده؟! حالا من موندم اگه این مرده داماد خودش بود هم همین رو می گفت؟ اگه بابای بیچاره ی من یه زمانی پاش رو کج گذاشته بود هم همین رو می گفت. بذار مردم هرچی می خوان بگن. من اگر کسی از چشمم افتاد دیگه افتاده، نهایت خانمی و وقاری که می تونم در حقش انجام بدم اینه که یه مدتی که گذشت فقط از یادآوری اسمش حالم به هم نخوره. خب زندگی با آدمی که اسمش حتی تو رو یاد بدترین روزهای زندگیت می ندازه چه دلیلی داره؟....

شاه بلوط 1394/04/23 ساعت 22:53

بخشش یه جاهایی معنی نداره.میشه همون دادت یه تیر دیگه برای یه شلیک دیگه

کسی که خیانت میکنه پلهارو همزمان خودش خراب میکنه و راهی برای برگشت نمیذاره اونم تو جامعه ای که سزای خیانت مرد محبت بیشتر هست و سزای خیانت زن طرد شدن و بدترین ناسزاها
به نظرم اصلا انصاف نیست در مقابل خیانت مردها از زنها میخوان که مدارا کنن

اوا 1394/04/25 ساعت 15:38

ببخشید ما گیج شدیم اشکال نداره ایا؟کی با کیه ؟ چی به چیه؟شاید گیجی از خودمونه !!!به هر حال پیگیریم مرض داریم(خودمو میگم)

پرژین 1394/04/27 ساعت 10:51

اگر غزل رو مى شناختم،دستش رو مى بوسیدم
بچه اش اگه دختره این یک لطف بوده در حق دخترش که مردهاى زمان جوانى دخترش حداقل مثل الان پدرش نباشتن

آیدا 1394/05/10 ساعت 14:53

از صبح دارم به اون کامنتی که نوشته بود چه زندگی پیچیده ای دارید فکر میکنم
کار در یک کمپانی بین المللی، سفرهای خارجی زیاد، ماشین شاسی بلند،پارتنر خاص و عاشق ، دو تا گربه خوشگل و ... زندگی که دورنماش خیلی جذابه شاید خیلی ها آرزوش رو داشته باشن.
البته نمی خوام بگم نزدیکش خرابه ها نه، فکر میکنم که نصف این همه ماجرا حاصل همذات پنداری شما با دوستانتون هست .
اما اون کامنت عجیب منو به فکر برد...

غرور و تعصب 1394/05/21 ساعت 09:24

غیر قابل بخششه یا حداقل از نظر من
خیانت هستش

چون ادم حس میکنه به احساسش توهین شده
و مثل یک احمق با ادم برخورد شده و تمام زندگی و وجودت حتی بخاطر اون بچه ای که اوردی نادیده گرفته شده

هر دو طرف نسبت به هم مسئولن/.
این چیزایی که نوشتم راجع به زنی هست که بی گناهه
گاهی هر دو گنهکارن
ادم نمیدونه .... نمیدونه....
قضاوت کار خیلی سختیه

zainab 1394/06/21 ساعت 13:57

سلام
من سه سال یا بیشتره که دارم وبلاگتون رو میخونم
ولی باورتون میشه دقیقا نمیدونم شما بچه دارین یا نه یا خیلی سوال های دیگه....

سخت نگیر زینب جان. چه فرقی داره اصلن؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد