Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

به رنگ موکا

موهایم را برای اولین بار در عمرم رنگ کردم. در سی و دو سالگی. دوازده سال ِ تمام (بله دقیقن از بیست سالگی) مجبور بودم که برای همه گان توضیح دهم که رنگ موهای ام را دوست دارم و دل ام نمی خواهد عوض اش کنم. حالا هم نمی دانم چه شد که بی هوا و بدون هیچ تصمیم قبلی، رفتم و نشستم روی صندلی آرایشگاه و گفتم : "موکایی لطفن!". نتیجه از آن چیزی که فکر می کردم بهتر شد. گرچه که من دو سانتی متر مو بیشتر ندارم و شاید آن قدرها هم به چشم نیاید ولی همین که موهای ام توی آیینه از جو گندمی تبدیل به  غیر ِ جو گندمی شده، حس خوبی دارم.

یک جور حس و قدرت زنانگی ِ  انگار تو خالی و الکی!

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر 1394/05/28 ساعت 08:59 http://sin-alef.blogsky.com

رنگ قشنگیه....
حس توخالی ...چه جالب.....

دریا 1394/05/28 ساعت 09:10

باران جان مبارکت باشه.این حس ناشی از رنگ کردن مو انگار توی همه مشترکه حتی وقتی مثل من یه رنگ طبیعی می زنی که رنگ سفید موهاتو بپوشونه.اگه دوست داشتی از رنگ موکایی موهات توی اینستا عکس بذار واسمون لطفن.

سیمین 1394/05/28 ساعت 10:38

به به چه خوشگل تر شدی!

دختر نارنج و ترنج 1394/05/28 ساعت 16:20

مبارکت باشه عزیزم.... به نظر من هم رنگ موهای خودت خیلی خوشگل بود، و مطمئنم این یکی هم بهت خوب میاد....

سمیه 1394/05/28 ساعت 19:32

نمیدونم چه رنگیه ولی همین که رنگ زنونه زده به روزهات ، حتماً خوشکله

زری 1394/05/28 ساعت 23:23

چه کار خوبی کردی من همیشه میرم کوتاه میکنم برای القای یه حس رهایی و چند باری که رنگ گذاشتم برای القای حس زنانگی بوده
امیدوارم هی تو آینه خودت را نگاه کنی و هی خوشت بیاد

میارکت باشه عزیزم.منم دلم موکایی خواست بس که خوشگل تعریف کردی

بهروز 1394/05/29 ساعت 23:10

بسیار هم می‌آد بهت. :)

موتوشکرم

روزهای با هم 1394/05/31 ساعت 11:00

مبارکت باشه عزیزم به نظر من هم خیلی بهت میاد

ممنونم خانوم ِ /آقای "روزهای با هم بودن". چه اسم عجیبی دارین شما

روزهای با هم 1394/06/01 ساعت 16:51

خانم روزهای باهم خیلی قبلترها وبلاگی به این نام با همسر داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد