Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

قصه های من و تاکسی!

راننده : بفرمایید خانم بقیه ی پولتون..مراقب سکه باشید.

من : مرسی( در حالی که سعی می کنم سکه نیفته)

راننده: ...خانم...اون ناخن منه دارین فشار می دیدن..سکه لای اسکناسه!

من : !@#؟؟؟ 


______________________


ناخن ِ آدم ها  گاهی مثه سکه سرده ریمیا!

نظرات 4 + ارسال نظر
ایرج 1389/11/07 ساعت 11:12 http://parthia.blogsky.com

باران اسم قشنگیه
یعنی اصولا باران قشنگه
مثل دختر من

ستاره 1389/11/07 ساعت 13:18 http://ecoli.persianblog.ir

چی بگم والا اسلام رو به خطر انداختی...

داداشی کولی 1389/11/09 ساعت 20:22

هه هه هه !
حالت خوبه بارون؟ حتما لازمه آپ دیت کنی ؟ ریمیا رو انگار خیلی وقته گم اش کردی ها .

حتما لازمه آپدیت کنم تا نمیرم! حتی چرند ترین حرفامو...

واسه همینه که ناخونا بی درد بریده می شن ، سردن .

مرده هایی که از همه ی بدن..دیرتر می میرند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد