Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

25

من این جا نشستم و انگار توی  دل ام دارن رخت های یک سال و پرده   و ملحفه   می شورن!! و مدام ناخن هامو می جوم و دل توی دلم نیست و مدام گوشام تیز می شه که ببینم این حراستیا که هی می رن بیرون و میان تو...چی می گن  و  مدام قلبم می لرزه و چشمام پر و خالی می شه  و هی ساعت رو نگاه می کنم و هی با این آقای به شدت سبز توی شرکت چشم تو چشم می شم و هر دوتامون تو خیالمون به هم "وی" نشون می دیم  و هی بالاترین و سی ان ان و فاکس و فیس بوک رو رفرش می کنم ...و  یاد این میفتم که رای ما رو دزدیدن و باهاش پز دادن ...


اونوقت خانم ف یه هو میاد می گه." مسیج ولنتاین چی داری؟"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
گل پسر 1389/11/25 ساعت 18:25 http://weblogs.blogsky.com

آخرشو خوب اومدی

ولی حیف

naji 1392/07/27 ساعت 03:22

من رفته بودم .. و کمرم هنوز درد میگیره گاهی .. نفهمیدم زنجیر بود یا باتوم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد