Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

مواظبت باش

هنوز پای ام را از شرکت بیرون نگذاشته ام که تلفن ام زنگ می خورد:" بابا"! معمولا این اسم کم روی صفحه ی موبایل ام می افتد.

من _"سلام بابا.."

بابا  _" سلام چه طوری؟"

من _"سرما خوردی؟"

بابا_"آره..چه خبر؟...خوابای عجیب دیدم..گفتم ببینم خوبید یا نه..!"

من _"....................آره..............خوبیم!...دکتر رفتی؟"

بابا _" نه.کاری نداری؟"

من _" نه.مواظب خودت باش"


موبایل ام را خاموش می کنم و ..می زنم بیرون!

نظرات 1 + ارسال نظر
نازی 1389/12/13 ساعت 01:01

من این اسم رو اصلاْ روی موبایلم ندارم. به جاش می آد home که اونم تا حالا نیافتاده.
چه اتفاقی داره می افته به جاش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد