Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

لبخند بخر!

مکان: سوپر مارکت وزرا


زمان: هفت صبح!.


توصیف ِ خودم: وقتی من هفت صبح آن جا بودم  ، یعنی حد اقل ساعت شش از خانه زدم بیرون دیگر!..وقتی ساعت  شش از خانه زده باشم بیرون  ، یعنی حداقل ساعت پنج و نیم از خواب ِ ناز بیدار شدم خب!.وقتی در عرض نیم ساعت از خانه خارج شده باشم  ، یعنی نه موهای نازنین ام رنگ ِ شانه دیده اند ، نه ارایش کرده ام ، نه صبحانه خورده ام و ..نه نگاهی توی ایینه به خودم انداخته ام .وقتی این اتفاق ها نیفتاده ، خب  یعنی سگ اخلاق تشریف داشتم   و تا شعاع ششصد متر ، هر کس به من نزدیک شده  ، به  اشعه های رادیو اکتیو  ِ  صبحگاهی ِ من برخورد کرده است ، خب!




شیر کاکائو و ادامس فایو  را می گذارم روبروی فروشنده و به تک تک سلول ها و ماهیچه های صورت ام فشار ِ شایان ِ توجهی وارد می کنم و به خودم می پیچم و روی عضلات لب های ام تمرکز می کنم و سعی می کنم چشم هایم را باز نگه دارم  تا بالاخره می گویم: 

_"چه قدر می شه؟".

 قطعا به این نتیجه رسیدم که چه بسا این فشار  کمتر از فشارِ خواندن ِ برچسب قیمت هاست!


فروشنده: "سه هزار و پونصد.یه لبخند هم واریز کنید به حساب ِ من!!!"


چهره ی من دیدنی بود.حاضر بودم سه میلیون می دادم و کسی عکس ِ خودم را در آن لحظه نشان ام می داد.فروشنده بدون توجه به چهره ی خر در چمن ِ من ، به نفرات بعدی هم از همین  کلمات که در ان لحظه برای من فقط *&%$شعر  بود تحویل می داد."دو تومن با یه لبخند"..."هزار و ششصد و یه لبخند که من رو مهمون می کنید"..."سه تومن.اقا زنده گی ارزش نداره...لبخند بزن"..." هفتصد تومن ، با یک لبخند ِ زیبا خانم محترم!"...پول را با دهان باز که زبان ام احتمالا از داخل آن افتاده بود بیرون ، می گذارم جلوی روی اش  و از مغازه بیرون می ایم...


نتیجه ی اخلاقی: از سوپر مارکت وزرا خرید کنید تا ببینید نسل ِ انسان های سرخوش و گل  ( از نوع ِ اسگل!!)  ، هنوز منقرض نشده!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 1390/02/13 ساعت 14:52

گاهی یک مغازه دار چقدر انسان است ..

فنجون 1390/02/14 ساعت 08:33 http://embrasser.blogfa.com

خیلی با مزه بود که دختر ... من انقده از این آدمای سرخوش خوشم میاد ...

فک کن ! آدم جرات کنه با همچین توضیحاتی که از خودت دادی ، به طرف بگه پول که میدی هیچ لبخند هم بزن !

حالا باید یه بارم برم اونجا به جای توام که شده لبخند گنده ای بهش بزنم ;)

حالا یه لبخند هم به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد