Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

face ooooooofff

یادته ریمیا که همیشه می گفتم کسایی که ذاتشون خرابه  از چهره شون معلومه ؟..یادته می گفتم کارای زشت آدم  انگار برمی گرده و مهر می زنه تو صورت ِ آدم؟


امروز حس می کنم از بس نسبت به خانم الف بدجنسی می کنم ، قیافه ام داره عوض می شه.صدای قرچ قروچ ِ تغییر ِ قیافه مو هم شنیدم!

یکی پیدا شه بگه "باران...این دختر بی اعصاب ، خاله زنک  ، بدجنس  روانی عصبیه... تویی؟؟!!!"

بعد من  قشنگ خجالت بکشم و خاکسترشو هم از پنجره ماشین بریزم بیرون و بعد هم قابش کنم!


پ.ن.1.این جمله آخریه آخر ِ "کشیدنه!"

نظرات 1 + ارسال نظر
سربه هوا 1390/03/28 ساعت 09:08

تو هنوز با این دختره کنار نیومدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد