Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

BEWARE

 

پ.ن.1.برو  اون پروردگارت رو سپاس کن  ، که امروز هوا ابره و بارون میاد و ماهی حالش خوبه و خودم قراره  امروز بعد از کلاس برم همه ی حقوقم رو ظرف یک ساعت ،  خرج ِ قر و فرم بکنم!!!و الا کاری می کردم که پیش همون پروردگارت به جای "سپاس"  ، "توبه" کنی.


پ.ن.2.کاش می شد امروز مثل اون کارتون دوران کودکی که اسمش یادم نیست ، یه کاغذ بچسبونم به پشتم و روش بنویسم" گاز می گیرم!"!!!

  

پ.ن.3. حالا هی فک بزن...من که حواسم نیست.دارم وبلاگ می نویسم!...ببخشید یه کم بمیر  تا نوشتنم تموم شه.بابا نا سلامتی واسه خودم که نمینویسم...درباره ی شماست..رعایت کنید آخه!


پ.ن.4.خب چه خبر ریمیا؟!


نظرات 4 + ارسال نظر
سربه هوا 1390/04/02 ساعت 09:22

بازم می ری اون اراشگاهه که سالن مده؟

اون که فقط سیصد تومن حقوقمو می بره:))))

خروس 1390/04/06 ساعت 08:29

ویو لومی میرو فلو موسی کامن چی پو فیگو ماجینو ممرو ما سی مکارونی مم رومه شیگو

نازی 1390/04/09 ساعت 19:32

حالا خوب پول می ده محل کارت که با این همه تنفر تحملش می کنی؟

ستاره 1390/04/21 ساعت 14:37

دیوید کابرفیلد بود اون کارتون...

مرسی ستاره:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد