Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

فعلا ترنج!



                    

 


همه چیز خیلی اتفاقی ، اتفاق افتاد.درست وقتی که از صرافت داشتن ِ  تو افتاده بودم.جر و بحث آقای "ی" و مرخصی گرفتن ِ من برای این که قضیه همان جا تمام شود و ...دیدن آن ایمیل ، درست لحظه ی شات داون و ...یک ساعته خودم را به تو رساندن و ...

اوردن و امدن ات  .


هنوز کمی غریبیم.این را هم من خوب حس می کنم و هم تو.شاید برای عوض کردن ِ دنیای ات زیادی کوچکی.اما خب ...ما آدم ها چنین موجودات پلیدی   هستیم . محبت های خیالی و  زورکی و خرکی مان.

نمیدانم پیش من بودن برای ات خوب خواهد بود یا نه.اما پیش تو بودن برای من شاید اندازه ی خیلی نبودن هاست...


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 1390/04/11 ساعت 09:41

همچین کوچک هم نیست٬ گربه ای است برای خودش!!

دوماه اش بیشتر نیست.به هیکل اش نگاه نکنید. با این جثه ی بزرگ بچه ی است برای خودش:)

بهتر بود اسم پستتو میذاشتی فعلاْ در جستجوی ترنج !!!

:)) اما دیگه بعد ازون روز قایم نشدهااا

خروس 1390/04/16 ساعت 01:19

جزقلله بودم که بابام میخواست یه خونه بخره. تو خونه یه سک بود انداره این گربه بابام پرسید این سک هم رو خونه است؟ طرف گفت گربه که نیست سگه! آخه از قدیم گفتن گربه خونه رو میشناسه سگ صاب خونه.

مینروا 1393/01/01 ساعت 20:55

آخی...دلم میخواد اگه رفتنی شدم اونور یه گربه بگیرم ... آخه اینجا با اینکه مامانم خودشم خیلی حیوون بازه مثه من نمیذاره این یه قلم و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد