Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

هشتاد تا ایمیل طی دیروز و امروز اومده که اکثرشون دستور فروش هستند و باید وارد ای آر پی بشن!...خودشون که خود به خود وارد نمی شن...من باید وارد کنم!..سرعت اینترنت به اف داره می ره هر ثانیه!...آقای" ی "خردر عقربه و مدام می گه :" باران اون چی شد...باران این چی شد...باران کوفت...باران زهر مار....باران شتر...باران عقرب!!!"

امتحانمو نخوندم...کتاب ِ یک تموم شده و امروز امتحان شفاهی هم دارم.و خیلی دوست دارم یکی بیاد و بهم بگه موضوع ِ این ترم از چه قرار بوده؟!جامدادی ِ تقلب هامو هم جا گذاشتم!..شارژر موبایلم رو هم.کاپشنم رو هم!

...داروی بابا پیدا نمی شه!...از صبح ده ها داروخانه زنگ زدم.انگار امروز تخم ِ همه چیز رو ملخ داره می خوره.دکترش می گه اگه تا امروز پیدا نشه ، مجبوریم شیمی درمانی رو متوقف کنیم و دوباره از سر شروع کنیم...!...برادرک رفته کاشان ، مادرم ثانیه ای دو بار زنگ می زنه که چی شد ، پدرم هم ثانیه ای سه بار!...

اصلا از کی تا حالا این قدر روی من حساب می شه باز کرد؟:(


یه نفر بگه امروز کی تموم می شه...


اصلا می شه؟؟!!قراره بشه؟!..



نظرات 2 + ارسال نظر

به نام او

نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی
به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته اند
در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من

پس بیماری بابا؟.... من براشون دعا می کنم. خیلی خیلی دعا می کنم و از صمیم قلب........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد