Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

اندر گفتگوهای من و منشی ِ دکتر


اندر روحیه دادن به خودم سه ساعت قبل از عمل!



من:" به نظرتون خوب می شم؟"

منشی (خیلی جدی و لحنی عاری از شوخی):" دکتر حتی اگه یه مشت هم بزنه تو دماغت ازینی که الان هستی بهتر می شی!"

من: " :-[ "


***


منشی:" دکتر دستش خیلی خوبه...ایشالا ازین ور عمل می کنی...ازونور یه شوهر خوب پیدا می کنی!"

من ( خیلی جدی و لحنی عاری از شوخی):" یه بار این کارو کردم!"

منشی:" با این دماغ؟!"

من :" :-[ "


***


منشی:" دکتر هشت میلیون بابت بینی می گیرن".

من:" ولی این برای من خیلی زیاده"

منشی ( خیلی جدی و لحنی عاری از شوخی):" بذار شب با دکتر صحبت کنم ببینم چی می شه! تا چهار تومن خوبه تخفیف بگیرم؟!"

من :" :-[ ".   توی دلم :" بستگی به شما و دکتر و شبتون و صحبتتون و ..داره!"


***

منشی با یک لحن ِ پزشک گونه و خیلی جدی و عاری از شوخی:" دفترچه تو بده تا داروهاتو بنویسم".

بعد هم با یک دستخط ِ پزشک وار..یک چیزهایی می نویسد و سعی می کند دماغ اش را هم سربالا نگه دارد!..

من توی یک داروخانه ی بزرگ و مجهز که مطمئن باشم همه ی داروهای پیچیده ی خانم منشی را دارد.من :" آقا این دارو ها رو دارین؟"

داروخانه چی:" بده  ببینم...استامینوفن و بروفن؟..بله داریم!"

من:" :-[ "

استامینوفن نوشتن قیافه گرفتن داره آخه؟


نظرات 2 + ارسال نظر
فنجون 1391/06/11 ساعت 14:42 http://embrasser.blogfa.com

هاهاها کلی روجیه ام شاداب شد با خوندن این پست.
خیلی خوشمان امد

هومن 1391/06/18 ساعت 18:50 http://www.drhooman.blogfa.com

طنز شیرینی در نوشته هایتان هست

لطف از شماست:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد