Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Cognac

یک گوشه ی سالن ،  تکیه داده ام به میز .حواس ام به هیچ کدام از مهمان ها نیست و غرق شده ام  توی صدای    "yasmin Levy"..یک دفعه  روبروی ام ظاهر می شود .به دستم اشاره می کند و  می گوید:" چه طوره؟"

می گویم:" اولین بارمه ...اما  مثل یه توپ کوچیک که از میلی متر میلی مترش نوک چاقو زده باشه بیرون...از دهن ام تا معده ام  رو جر و واجر  می کنه و می ره  پایین!" 

بلند و بی خیال می خندد که :"  توپ ِ "چاقو زده ازش بیرون"؟! .دقیقا همین طوره..آفرین...توپ ِچاقو چاقو..چه تعبیری...دختر آخه من عاشقتم..." و دست اش رامی آورد روبروی ام برای "high five"... زن اش کمی آن طرف تر با نگاه اش از سر تا پایم را جر و واجر می کند .


 یک توپ ِ چاقو چاقو شده ی دیگر روانه ی معده ام می کنم و  می روم توی فکر  زن های کوتوله ای  که  فکر می کنند همه ی زن های اطرافشان (جز خودشان البته)خراب اند و می خواهند شوهرشان را از چنگ شان در بیاورند و شوهرشان همیشه قرار است گول بخورد و دخترها و زن های دیگر همیشه توی ِ کف ِ شوهر دیگران هستند و  زنانه گی شان با حرف زدن شوهرشان با یک زن دیگر خدشه دار می شود و اگر توی یک مهمانی   زنی  با شوهرشان حرف بزند بلافاصله قرار است همان جا همان وسط با هم بخوابند!



این track من را به فنا می دهد یک روزی...

...Adio...Adio Querida..No quero la vida...Me l'amagrates tu 

 


نظرات 6 + ارسال نظر
م 1391/06/30 ساعت 11:37 http://gahivaghtaa.blogfa.com

اون توپِ چیه دقیقاٌ ؟

عنوان ِ نوشته:)

yasmin Levy رو هستم بسیااااار
بابا من بیچاره یه وقتا به بچه شون نگاه میکنم میگم وای چه ناااازه خانومه یهو دست شوعرشو میگیره یه اییییششششش میگه و میره!!!! جماعتی هستن....

جماعتی هستیم:)))

فنجون 1391/06/31 ساعت 21:58 http://embrasser.blogfa.com

اولین بار که مورد حمله همچین تفکری قرار گرفتم رسما پوکیدم!
اصلنم تو کتش نمیرفت که من با یه مرد بیست سال بزرگتر چکار دارم ؟؟؟؟ توجیه اش هم این بود که یکسال قبل سر شام خیلی خندیدی!!!

آخ آخ..خنده که دیگه از همه ی گناه ها بدتره..باید مراقب دندونامون باشیم:))))مگه به سن و ساله؟!..تفاهم مهمه!

لیلا 1391/07/01 ساعت 13:23 http://www.notfeh.blogfa.com

از ماست که برماست. گفتم که دنیای بیرون رو که نمیشه کاری کرد اما از خودت سئوال کن چرا پستت به اینطور زنها میخوره؟ وقتی دلیل عمقی‌اش را بفهمی که به این راحتی‌ها هم نیست. دیگه سر رات سبز نمی‌شند و اگر سبز بشند دیگه باعث آزارت نمیشند. تازه این زنها رو درک می‌کنی و لپشونو می‌کشی و میگی جیگولی جیگول عروسکتو بردار واسه خودت عزیزم. اما اگر به اون سئوال پاسخ نداده باشی در ظاهر لپ خانمه رو می‌کشی اما توپه رو هم میخوری و جر و واجرررر.

باران جون شغلت چیه؟ هیجان انگیز به نظر میرسه.

بله..فقط به نظر می رسه:)

لایک به پستت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد