Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

ماهی خان جونیور

آقای "پژی " همکار ِ جدید ِ ماست. اوایل فکر می کردم که مجرد و دخترباز است!( قضاوت ِ زود هنگام!).بعد فهمیدم متاهل است و دختر دارد!

 خودش هم سن ِ من است ، دخترش بیست سال از من کوچک تر!

 یک بار دور میز الی جمع شده بودیم و گپ می زدیم که یک دفعه  برگشت مرا "کولاک" صدا زد!..بعد هم گفت "باران لطیف و شاعرانه است...تو نیستی! تو بیشتر تند و پر هیاهویی!" من هم برگشتم و گفتم:" اسم اسم است آقا .چرا تحریف می کنید؟ خوب است منم به جای "پژمان" بگویم...بگویم...بگویم....( و انصافا هیچ چیز به ذهنم نرسید و پراندم .."پژی"!).و این طور شد که ایشان برای همه شد آقای رضایی و برای من آقای پژی!

گه گاه که  تحریم ها موجب ِ بیکاری ِ ما را فراهم می کنند گپ می زنیم.ایشان همیشه از زنده گی و  ازدواج ِ زود هنگام و دخترک ِ زودهنگام ترشان حرف ها دارند و من هیچ وقت  ِ خدا هیچ حرفی ندارم.اصلا من آدم ِ درد و دل نیستم انگار.آدم ِ مثل خر زل زدن ام.آدم ِ بر بر نگاه کردن ام.


امروز که از ناهار برگشتم دیدم یک پلاستیک توی ِ آکواریوم ِ خالی ِ "ماهی خان" است!..خواستم صدایم را بگذارم روی سرم که باز کی آشغال انداخته توی خانه ی سابق ِ ماهی خان..که دیدم چیزی توی پلاستیک وول می خورد. آرام پلاستیک را باز کردم . 


 

 یک یادداشت.." ماهی ِ جنگنده برای کولاک....پژی"


 پ.ن.۱. انسان هایی که توی بیست و یک سالگی "پدر" شده اند ،  چه مهربان می شوند گاهی.



نظرات 3 + ارسال نظر

چه مهربان چه لطیف چقدر خوب عاااااشق فایترم من

من عاشق اخلاق سگ این ماهی هام:)))

فنجون 1391/08/23 ساعت 08:29 http://embrasser.blogfa.com

ماشالا به جونش! بیست و یک سالگی و بچه؟؟؟!!!

میگما حالا باران راستکی کولاک هم هس؟ با تصوراتم جور در نمیاد ..

اره .خودشان می گویند " بچه از دست شان در رفته"!!..من هم هر بار می گویم :" بچه از دستتان در رفته یا عقل و مغزتان که سر ِ بیست سالگی ازدواج کردین؟!" ..کولاک کجا بود فنجون جون.توی همین "باران" موندم!

میم 1391/08/23 ساعت 11:02 http://gahivaghtaa.blogfa.com

چقدر خوشحالم ُ منم اینجا همکاران همه مثل پژی خوبند اما متاسفانه تصمیم گرفتم که برم
اما همکار خوب نعمتٍ

پس تصمیم ات رو گرفتی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد