Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

یه مرد...

سایت تخفیفان برایم کوپن 90 درصد تخفیف ِ آخرین اجرای گروه اوپرای کمدی ِ آنسامبل را فرستاده."جیاموکو پوچینی".تاتر به زبان ایتالیایی اجرا می شود با زیر نویس فارسی. نمایش جدیدمان چیزی توی همین مایه هاست.کمدی و آواز و موسیقی.سریع کلیک می کنم روی خرید آنلاین کوپن های باقی مانده.هفت تا باقی مانده!  خودم و تو و چند تا از بچه های گروه .
 بی این که فکر کنم که سه شب است نخوابیده ای.بی این که فکر کنم دوست صمیمی ات بچه دار شده و می خواهی بروی بیمارستان امروز.بی این که فکر کنم شاید تاتر ِ اوپرا برای تو آن قدر جذاب نباشد که برای من است.بی این که حواسم باشد شاید تو از جفنگ گویی های من و بچه های گروه حوصله ات سر می رود.بی این که خاطرم باشد تورت چند روز دیگر شروع می شود و هزار تا کار داری.اصلا پاک فراموش کرده ام که صبح گفتی چه قدر خوشحالی که امروز بعد از کار می روی خانه و به کارهایت می رسی.
 همه ی این ها را درست وقتی یادم می آید که پشت تلفن می گویم بلیط گرفته ام و تو سکوت می کنی...سکوت...سکوت...سکوت .هر دلیلی بیاوری حق داری و من تسلیم می شوم.اما می گویی:" باشه...خوبه...میام".
سکوت می کنم ..سکوت...سکوت.
و به غیر از همه ی آن چیزها یادم می آید که چه قدر مردانه "مَردی" !

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا 1391/12/22 ساعت 12:22 http://1002shab.blogfa.com/

چه یادآوری خوبی:)
تاتر هم خوش بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد