Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

پیش- بهاری

کاغذ بازی های تسویه حساب ام را کردم و آمدم بیرون.حوصله ی سوار و پیاده شدن از تاکسی را نداشتم.زنگ زدم به آقای نویسنده که ببینم کجاست و اگر می تواند بیاید دنبالم.گفت :" چند تا مهمان داریم و دارم می برم شان خانه!".دلخور پرسیدم" این حال و روز و مهمان ِ ناخوانده؟".مهربان گفت:" ناخوانده ها گاهی عزیز تر از خوانده ها هستند.حالا می بینی"


بعد از یک ساعت رسیدم. جلوی در چشم های ام را گرفت و وقتی باز کردم...




 




راست می گفت.این ناخوانده ها عزیزترین هایم شده اند.عزیز ترین های ترنج هم انگار!


پ.ن.1.دارم بهار را باور می کنم.


نظرات 7 + ارسال نظر
phil 1391/12/27 ساعت 09:58 http://philsoap.blogsky.com

گربه؟بچه گربه ها قابل اعتناعند ولی گربه های بالغ خیلی بی شعورند.

بی شعوری که عیب نیست! این روزها اصلا مُد بر بی شعوری ست

بترکی دختر
جون به سر شدم تا با این نت مثلا پرسرعتم عکس باز بشه و ببینم
خب کم حجمش میکردی

هی عکس باز شد ما مشتاق تر که ببینیم بقیش چیه بس که میلیمتری باز میشد

به ترنج و اون ژستش که رسید دیگه داشتم منفجر می شدم
این ناقلا انگار می دونه دارن ازش عکس میگیرن

در ضمن کی گفته خانوما حسود نیستن ها؟

منم الان میرم خفن تر از اینو سفارش میدم

خدائیش خیلی قشنگه
دست آقای نویسنده با این سلیقه محشری که دارن درد نکنه

حجم رو کم کردم تا دعای شما مبنی بر ترکیدن ِ من مستجاب نشه شب ِ عیدی

ترنج دوربین رو می شناسه.نمی دونم کجای مغزش بهش چه فرمانی می ده ولی کاملا لوی دوربین بی حرکت می مونه.

منتظر عکس های خفن تر ِ شما هستیم :)

چقدر دوست دارم از این مهمانها به خانه بیاورم اما نمیدانم میتوانم درست نگه داریشان کنم یا نه

از دخترک که سخت تر نیستند عسل جان.اگه اون فسقل ِ حقه باز ِ زبون دراز رو می تونی...اینا رو هم از پس شون برمیای:)

ووااااای چه مهمان های عزیزیییییییییییییییی.....
ای من جیگر این دخترک رو برم، چه لمی داده عزیز دل من.......

ایشون کلا زنده گی شون از لمیدن می گذره:)))

شی ولف 1391/12/30 ساعت 21:19 http://shewolf.blogsky.com

چه رنگ هایی ، حسابی بهاری شده :)
چه خوبه که ترنج عادت به جویدن گیاهان آپارتمانی نداره ؛ گربه ی من یه پا علفخواره! دکور اتاق رو عوض کردم و حالا هی داره روی سقف کتابخونه جولان میده :)
سال نو مبارک راستی. دوست دارم یه روز توی همین نود و دو وبلاگ رو باز کنم و متن ت رو بخونم ؛ بپرم هوا و داد بزنم هورااااااا. میدونم اون روز میاد.
پ ن : نمیدونم اهل بوسه ی عیدانه هستی یا نه. گمانم که نباشی. اما گریزی نیست ، یک بوس بهارانه بر گونه ی تو ، عیدت مبارک. :-*

ترنج هنوز کشف نکرده که می شه این ها رو خورد احتمالا:)
چرا دوست داری داد بزنی و هوووراااا بکشی راستی؟

ممنونم گرگی.بوس بهارانه برای تو هم.

بهروز 1392/01/02 ساعت 01:27

چه خوبن :)

اره بهار رو فرو میکنن توی گلوی ادم با اون رنگاشون:)

شی ولف 1392/01/03 ساعت 00:17 http://shewolf.blogsky.com

دوست دارم زندگی در جایی تازه ، سرزمینی جدید روشروع کنی. توی نوشته هات رنگ آشنایی دیدم ، میل به رفتن و تجربه کردن و دور شدن. من هم سفری ام. دوست دارم یک رو ببینم که که نوشتی توی سرزمن تازه ای. کبک ، فرانسه ، نیوزیلند و یا هر کجا.
اون روز داد می زنم هورا ، یک پرنده دیگر هم پرید و نیفتاد به حوض نقاشی.

سفر همیشه خوبه اما کندن بهتره
ممنونم برای ارزوت همسفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد