Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

چرت نوشت!

سخت نوشت 1: از وقتی ماشینم" رابیده" شده و لبتابم "ربوده " و وی پی ان ها هم افتاده اند به "ریپیدن"، من رسما ارتباطم را با دنیای مجازی و خانواده ی مجازی ام از دست داده ام. کامپیوتر خانه را هم پارسال همین موقع روشن کرده ام و در حال بالا آمدن است هنوز! .ایپاد که بدون وی پی ان یعنی چیزی در حد نوکیا 232! وایبر را هم که زده اند ترکانده اند.فعالیت ِ من با ماحصل ِ کار ِ شبانه روزی ِ آقای "استیو جابز و شرکا" منحصر شده به رکورد زدن توی بازی های آفلاین!.نه از فیس بوق خبر دارم ، نه عید نوشت های دوستان ام را خوانده ام نه هیچ.مثل پیرزن ها از صبح می چسبم به تی وی و "من و تو" می بینم فقط!


سخت نوشت 2: پر و خالی می شوم از حرف و دست ام به وبلاگم نمی رسد برای نوشتن.


سخت نوشت 3: فاااااااااااااااااااااااااااااک، گوگل ریدر چی شده.هست؟نیست؟چی؟!


سخت نوشت 4: سال ِ نویِ موز ماری ست.به نظرم قرار است اتفاق های زیادی بیفتد امسال. حس عجیبی دارم از آمدن اش.شبیه هیچ سالی نیست.


سخت نوشت 5: بهار مبارک همساده ها.به همین زودی ها لبتاب می خرم و میام عید دیدنی.:-)

 

نظرات 4 + ارسال نظر

تووووووو روح دززززدهههههه
سال پر از آرامش و سلامتی برات آرزو میکنم عزیزم

بهروز 1392/01/02 ساعت 01:26

سال نوت مبارک ، داشتم کم کم نگران می شدم . می خواستم در دنیای واقعی سراغ ازت بگیرم ولی چون خیلی تنبلم صبر پیشه کردم .
حسم به سال جدید مثل توئه دقیقا ، خدا به خیر کنه :دی
ولی تا اون لحظه ی خر تو خری فعلا خوش باشیم :)

ممنونم برای صبرتون:)))
بهروز حس ام خرکی مرموزه!!!

فرزانه 1392/01/02 ساعت 14:06

باران عزیزم عیدت مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی در پیش داشته باشی . امیدوارم کار جدید پر از اتفاقات خوب باشه که ما هم از نوشته های زیبات لذت ببریم.

فرزانه ی عزیزم
سال جدید شما هم مبارک.امیدوارم سال جدید برای شما و رایان هم پر از اتفاق های خوب باشه.

دختر نارنج و ترنج 1392/01/02 ساعت 17:56

عیدت مبارک خوشگل من..
مهم اینه که هستی و امیدوارم که خوب باشی.. اشکالی نداره، همه ی اینا به مرور درست می شه. می بوسمت عزیزکم..

عید تو و مارلی هم مبارک. چند بار خواستم بیام وبلاگت اما تو هم به مقام والای فیلتر نایل شدی که؟!
میبوسمت من هم نیز:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد