Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

باور کن...



http://www.youtube.com/watch?v=6xcmgn-x7N0


من اصلا کاری ندارم که این خانم خودش را قاطی بازی ِ من و تو کرد و امیر حسین را ناعادلانه حذف کردند و مجید را به عنوان تخمه آفتابگردان قاطی "آجیل ِ چهار مغز ِ" فینال کردند !و بعد ندا و آن صدای پر از قابلیت را   کردند سوم که مثلا  بین مجید و ارمیا جای شکی نیست برای ارمیا.

 من اصلا کاری نمی خواهم داشته باشم به سیاست هایی که پشت یک شوی تلویزیونی باید باشد.اسکارش سیاست بازار است این که دیگر هیچ.


اما امروز بیشتر از صد بار این کلیپ را دیده ام و می خواهم بگویم که آن جایی که می خواند

 "یه جا ابره آسمون یه جا پر از ستاره...یه جا آفتابیه آسمون یه جا می باره...تو اگه باشی...ابرا می بارن...دشتای خالی...پر گل می شن "

 یا آن جایی که می گوید "دوسِت داشتم دوسم داشتی منو کشتی....دوباره زنده کردی..."

و یا آن جا که " بگو ابر بباره...می خوام جون بگیرم...اگه بارون بباره...اروم آروم و نم نم..."

....

بعضی کلمات و حروف و  مخصوصا سین و شین را یک جوری می گوید که آدم می خواهد از حس بمیرد! من این صدا و آن چشم هایی که حالت شان با هر کلمه عوض می شوند را دوست دارم.بقیه ی داستان ها حرف مفت اند بابا.


دقیقه ی 15:30 به بعد را ویژه تر دوست دارم.



تشکر نوشت: مرسی آنا واسه فیلتر شکن.مثل ِ "بنز اس ال کی " سایت ِ پیوند ها رو در می نورده!

یادآوری نوشت: بهروز؟ شیرینی ِ لبتابم کو؟ کار از محکم کاری عیب نمی کنه.

نظرات 3 + ارسال نظر

جدی جدی تو هم در توهم دزدیده شدن آرای ملت هستی؟
اونم توی یه برنامه ی فان؟
ولی منم عاشقشم. :)
فقط بگو ببینم چطوری آخه میتونی یوتیوب ببینی؟ :/

نکنه تو هم واقعا توهم داری که ارگو بهترین فیلم بود؟؟؟اونم توی یه مراسم فان؟؟؛)
ایمیل میکنم فیلتر بشکن رو برات

اول اینکه من قربون این پاسخ سریع السیرتم.... دربست!
بعدش هم من فقط مک و آیفون دارم!!!
خب چیکار کنم؟!!!!

اول این که عید و تنهایی و بیکاریه و لبتاب نو هم دارم در ضمن!جرا سریع نباشم؟!
بعدشم اگه فقط با مک و ایفون کار میکنی به یوتیوب چی کا داری؟؟؟پاشو برو رستوران خاویار بخور بعدشم بیلیط بگیر برو خود لندن خانوم گوگوش برات اختصاصی بخونه مرفه بی درد بدبخت ِ فقط مک دار و ایفون دار!

فنجون 1392/01/14 ساعت 13:23

حالا منکه امکانات یوتیوب رو ندارم ... بگو خواننده اش کدومشونه ، خودم خیال پردازی میکنم یادم بیاد.

ضمنا" من میدونم تو انقده دانا و با کمالات هستی که بدون اینکه من بگم خودت اون بنز رو برای من هم میفرستی!

غوغوشه عزیزم.بعله بعله می فرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد