Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

دارم جا می افتم خدا رو شکر!

_ سلام خانوم فلانی..من دکتر قاف هستم.

من : الو؟...صداتون نمیاد...شما آقای؟

_ الو؟..الو؟...حالا بهتر شد؟...سلام.من دکتر قاف هستم.

من: سلام آقای قاف.حالتون چه طوره؟

_ ممنونم. آقای پ نیستن؟

من: نه خیر...تشریف ندارن آقای قاف...زمان همایش ژنو مشخص شد؟

_ بله برای همون تماس گرفتم...پس بفرمایید بهشون که دکتر قاف زنگ زد!

من : حتمن...حتمن آقای قاف.من بهشون می گم.

_ ممکنه توی دفترم نباشم.با این شماره ای که می گم تماس بگیرین و بگید با دکتر قاف کار فوری دارم وصل می کنند.

من: به روی چشم.خیلی خوشحال شدم آقای قاف.خدانگهدارتون

_خدا نگهدار!


ادامه ی دیالوگ ِ ناگفته بعد از گذاشتن تلفن


_ دختره ی خنگ..هی می گه آقا آقا..!

من : چه اقای خوبیه این آقای قاف!




پ.ن.1. از ایشون اصرار ِ پنهان برای دکتر خطاب کردن شون ، از من خنگی ِ آشکار برای درک نکردن ِ تلاش های شبانه روزی ِ ایشان!

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
یا خودت یه اس ام اس بده.... یا زنگ بزن...
یا اینکه یه ندا بده که من بدونم قرار نیست بدهیت رو صاف کنی....

البته ناراحت نمیشم!
فقط برای برنامه ریزی عرض کردم خدمتتون....
خلاصه اینکه به زودی شنبه ست از نظر من!

دو خط نوشتی...شیش مدل شکلک!..من الان باطن ات رو از کجا دریابم؟..باشه الان مسیج می دم.آآآآآآآ....دادم

نازنین 1392/01/28 ساعت 13:55

فریدا؟تو یه گربه داری!!!!!!!درسته؟؟؟؟؟؟ جون من بگو!تو یه گربه داری؟
خوشششششششش به حالت فریدا!من سالهای سال عاشق گربه هام...از وقتی کوچولو بودم! ولی اول مادرم و حالا هم همسرم اجازه ی داشتن گربه رو به من نمی دن...وقتی پیشیتو کنار گلدون دیدم دلم قنج رفت...می شه عکسای بیشتری ازش برام بفرستی؟من اسمم نازنینه و از آشناییت خوشبختم...ایمیلمم گذاشتم

نازنین جان؟..به خودت مسلط باش عزیزم!...بله من به جان شما یک دانه گربه دارم.خوشششش به حال ام یا بد به حالم را نمی دانم!..من هم مادرم اجازه ی گربه نمی داد ..اقای نویسنده هم اوایل مخالفت خودشون رو به عناوین مختلف مطرح کردند..ولی خب عناوین شون زیاد قابل توجه نبود

عکس های بیشترش رو بفرستم به ایمیلتون؟؟؟؟؟ چه جالب!

آیدا 1392/01/30 ساعت 22:17 http://1002shab.blogfa.com/

یاد میلو توی داستان های تن تن افتادم:)

کامنتت احیانا اشاره به خرید ِ دیروز ِ من که سری ِ کامل کارتون تن تن به زبان فرانسه و اسپانیایی بود که نداره؟؟؟!!!!!!...چه عجیب!!...آیدا تو اون فروشنده ی خانومه که نیستی احیانا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد