Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

grand gooder

ذهن من تاریخ بردار نیست.خاطرات با تمام جزییات توی ذهنم می ماند اما تاریخ شان نه.اگر به لطف فیس بوک و ریمایندر های متعدد اسمارت دیوایس های دور و برم نبود، تاریخ تولدم را هم فراموش می کردم. 

چند صباحی بود که هی همه می گفتند گوگل ریدر قرار است برود..کوچ کند...بازنشسته شود از فلان تاریخ!یک درصد فکر کن که یادم بماند تاریخک اش را.مثل پیرزن ها هرروز صبح با سلام و صلوات بازش می کردم و از دیدن اش خوشحال می شدم و آخرِ هرروز که می خواستم ببندم اش با غصه و درد و آه و ارزو این کار را می کردم. 

تا این که چند وقت پیش به پیشنهاد دوستی یک چیزکی توی وبلاگم نصب کردم که نشان می داد انسان ها از کجامی آیند و به کجا می روند.(بله برای یک چنین سوالات کلیدی هم اپلیکیشن داریم!) بعد هی می دیدم که یک سری انسان از جایی آمده اند به اسم " the old reader" 

امروز صبح بالاخره از ترس این که مبادا گوگل ریدر واقعا همین روزها کوچ کند و باز نشسته شود و بپکد...رفتم و همه ی زنده گی ام را منتقل کردم به این "the old reader" , و در کمال تعجب دیدم که نیمی از استرس های سایبری ام کم شد و خیال سایبری ام آسوده شد تا قسمتی. حالا گوگل ریدر می خواهد برود ، بماند..کوچ کند...نکند..بپکد..نپکد...به من هیچ ربط مستقیمی ندارد راست اش.همین و این که آن انسان هایی که از آن جا آمدید این جا...ممنونم. 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا 1392/03/16 ساعت 10:15

قربان تو. از ترنج بنویس.یه پست طولانی.عکسشم بذار لطفا

حالا درسته من تشکر کردم...ولی زهرا جان من وبلاگ نویسم ، سفارشی نویس که نیستم:)))))

میم 1392/03/16 ساعت 12:22 http://gahivaghtaa.blogfa.com

میخونمت

اما چیزی ندارم بگم

:)

مرمر 1392/03/16 ساعت 12:52

باران جان انشالله شرایط نازی هم درست بشه خوشحال میشم اگه بتونم کمکی برای تو و نازی انجام بدم این پیشنهادم فقط به عنوان یه دوست قبول کن

ممنونم. پیشنهادت بیش از یه دوست بود عزیزم.

مینا 1392/03/16 ساعت 13:40 chaghidarmeh.blogfa.com

این فیدلی هم بد نیست....سرعتشم از گوگل ریدر بهتره دوستم.

مینا من تازه دارم اولد ریدر رو یاد می گیرم.!حالا می خوای شیفت کنم روی فیدلی؟؟..چه توقعاتی داری از من دوستم.من الان اسمون به زمینم بیاد دیگه حوصله ی تغییر ندارم!.یک همچین پیرزنی هستم توی این چیزا:(

این فیدلی که خانم مینا گفت چه جوری کار می کنه ؟ من هر چی زور می زنم توش اتفاق خاصی نمی افته :-" :))

بهروز من هیچ نمی دونم ازون فیدلی میدلی.بیا همین اولد ریدر رو بهت یاد می دم.اما اگه می خوای گیر بدی به همون فیدلی از خود خانم مینا بپرس...یا بپرسم؟..یا بپرسیم؟

رامک 1392/03/17 ساعت 11:41 http://letterbox.blogfa.com

چه خوب که اینو معرفی کردی. «نیمی از استرس های سایبری ام کم شد»

باید عادت کرد به نبودن ها:)

زهرا 1392/03/17 ساعت 12:51

آخه یادمه یه بار قرار بود با اون فیدلی درگیر بشی ، یاد که گرفتی به منم یاد بدی .
من نمی دونم والا ، فرقی برام نمی کنه ، یه چیز مطمئن و امن که این فید هامو بهش منتقل کنم . بهت اعتماد کنم ؟ :دی
خانم مینا راجع به فیدلی هم شفاف سازی کنه بد نیست . ممنونشون می شم . انتخاب های بیشتری دارم اونوقت :)

اونقدر حالا لفت اش بده تا گوگل ریدر مهاجرت کنه تو بمونی بی فید!!...من ازون فیدلی هیچی سر در نمیارم..به مینا می گم شفاف سازی کنه چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد