Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

خواب پیدایم نمی کند


وسط های خندیدن به "هشت تایی ها" خوابم برد! مدت ها بود که این طور پای تلویزیون ملی ننشسته بودم و نخندیده بودم.تلفن برادرک بیدارم کرد که دایی ِ فلانی توی خواب سکته  کرده و اگر می خواهم زنگ بزنم و تسلیت بگویم. با این که وقتی از خواب بیدار می شوم یک ساعت طول می کشد تا لود شوم اما حواس ام حسابی جمع بود.در نهایت سردی و بی احساسی گفتم:"...جوون که نبوده...مجرد که نبوده...ماشین که بهش نزده...یک هفته روی تخت بیمارستان نیفتاده بوده که...موهای بلند و مشکی نداشته که...ناخن هاشو صبح موقع رفتن از خونه لاک قرمز نزده بوده که...مجسمه ش توی فرهنگسرا برنده نشده بوده که...دایی فلانی؟خدا بیامرزدش!..تا اطلاع ثانوی مرگ، شتر یا خریه که در خونه ی همه می خوابه و برام مهم نیست.همین."

 

هین قدر بی تفاوت و بی احساس شده ام نسبت به مردن. دو روز پیش هم گفتند دختر عموی همکارم فوت کرده که من عین همین حرف ها را توی دل ام ردیف کردم.حتما فلانی کلی خاطره با دایی اش داشته و حالا روز و شب خوبی ندارد اما چیزی که هست این است که برای من فعلا مهم نیست.نمی توانم خودم را جای هیچ کسی بگذارم و به دردش فکر کنم.بس که این مدت جای خودم و نازی و  توی فکر جای خالی ِ ف  بوده ام سِر شده ام. مثل همیشه اگر می بودم خودم را می گذاشتم جای فلانی و دایی ِ او می شد دایی خودم و غم دنیا می آمد توی دل ام و روزی ده بار یادش می افتادم. اما حالای ِ من یک طور دیگر است. همه ی لذت این "روزهایم" خلاصه شده است توی این که "شب  " شود و ترنج را بغل کنم و پنجره را باز کنم و برویم پشت پنجره  و این موجود پشمالوی ابریشمی همان طور که توی بغل ام است پنجه های کوچک اش را بگذارد لبه ی پنجره و چراغ های خانه ی همسایه را تماشا کند و خودم  هم کنت ِ convertible بکشم که تازه گی ها می چسبد به ام خیلی. خوبی اش این است که نیمی تلخ می کشم؛ مثل کابوس های مکرر این شب ها..و بعد دکمه اش را می زنم و خنک می کشم بقیه اش را... مثل انگار ته مانده ی نسیم های بهاری که شب ها هرازگاهی می خورد به صورت ام.این در هم بودن طعم اش خیلی تفکر برانگیز است ...

نمی دانم چرا یک نفر توی سرم از صبح دارد این را می خواند که  "دل ام گرفته برای ات " زبان ساده ی عشق است    .... ...سلیس و ساده بگویم: دل ام گرفته برای ات...

دل ام گرفته



نظرات 8 + ارسال نظر
مینا 1392/03/18 ساعت 01:12 http://chaghidarmeh.blogfa.com

بی تفاوت و بی احساس نشده ای...دلت هنوز غم دارد عزیزم...مواظب خودت و نازی باش...

شاید مینا.اگر باهام نمونه این حس نگران نیستم...اگر بمونه اما چی؟

مینا 1392/03/18 ساعت 02:30 http://chaghidarmeh.blogfa.com

نمی مونه...اما بهت دروغ نمی گم...خیلی طول می کشه تا از دلت بره...که مقایسه نکنی ...زمان لازمه...زمان زیاد.

میم 1392/03/18 ساعت 10:29 http://gahivaghtaa.blogfa.com

یه وقتایی واکنش ادم غیر قابل پش بینی میشه
یه وقتایی آدم سنگ میشه یه وقتایی مثل شیشه زود میشکنه حساب کتاب نداره باران جونم

اره..کاش زود خوب شم

آیدا 1392/03/18 ساعت 11:48 http://1002shab.blogfa.com/

نمی دونم چی بگم. منم همین حس گند رو دارم.

راستی از بابا چه خبر؟

حس گند مشابه چاره ش سیگار ِ با هم در سکوته!( باران ِ ناباب)

بابا فردا جواب آزمایش هاش میاد آیدا.نگرانم خیلی..ولی محل نگرانی هام نمی ذارم که پررو نشن!

فنجون 1392/03/18 ساعت 12:59 http://embrasser.blogfa.com

قربان دلت گردم مننننن .... بدو بیا در آغوشم
راستش وقتی پست های پایین رو دیدم خوشحال شدم ... از ماچین هم میخوندمت حتی ... حس میکردم کم کم داری آرام میشوی ... میگذرد و قابل تحمل تر میشود.

از ماچین اومدی؟؟..خوش گذشت؟..پس اون آماری که سایت شمارنده م از چین داد تو بودی؟؟:))))

زهرا 1392/03/18 ساعت 16:10

آرزو میکنم این زمانی که مینا بالا گفته زودتر بگذره و تو شاد و آروم باشی.روحش شاد...

:) ممنونم زهرا

شب زاد 1392/03/18 ساعت 20:09 http://unknowncr.blogfa.com

حق داری باران بانو.حق داری.داغ هر کسی با داغ همه فرق دارد.به خصوص اگر آن داغ،مال دختری باشد که برای تو چیزی بیش از دختر عمه بوده. "ف" بوده برایت

داغی که سرد نمی شه...فقط دل ماست که به سوختن عادت می کنه انگار

خروس 1392/03/18 ساعت 21:01

با این همه مرگ و میر مراسم ازدواج این نامزدها به صرف ساندیس عقب نیفته خوبه

شما هم دعوتین مگه؟..ما رو که دعوت نکردن هشت تایی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد