Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

استفاده ی خصوصی از یک مکان عمومی!

فکر کن یک نفر بپرد وسط صحنه ی تاتر و  جلوی همه داد بزند که مثلا :" کامبیز...رفتی بیرون آب بخوری...برای منم یه لیوان بیار" .بعد هم خیلی عادی بپرد پایین و سر جای اش بنشیند. 

 

من الان دقیقا می خواهم همان کار را بکنم.فقط به جای کامبیز می گویم فرزانه و به جای یک لیوان آب می گویم :" برای جواب ام ، ایمیلت رو بذار" 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه 1392/04/04 ساعت 14:58

ای بابا چه انتظاراتی از آدم داری

حتما باید داد بزنم اون بالا؟:))

فنجون 1392/04/04 ساعت 16:08

فرزانه ... توروخدا ایمیل ات رو یه کم دیرتر بده ،میخوام ببینم اگه کامبیز آب نیاره بعدش چی میشه مثلا" ...

باران : سکانس بعدی تئاتر لدفن ...

:))))) هیچی کامبیز آب نمیاره..چرا چون از ترس ِ یه گربه پریده چسبیده به سقف:)))))))

باران جان من تازگی ها خواننده نوشته هایت شدم اما باید بگویم واقعا سبک نوشتارتان را دوست دارم حتی توی وبم
راجع به نوشته های شما نوشتم به هر حال هر موقع می ایم وبا نوشته تازه ای مواجه می شوم از ته قلبم خوشحالم وبسی نوشته هایت را دوست دارم

بسیار بسیار سپاسگزارم . این از لطف شماست نه از سبک روزمره نویسی های من:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد