Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

ما چند نفر

این آقا پسر جدی جدی دارد می شود همخانه ی ما.چون و چرای اش مفصل است و می گذارم وقتی آمد بگویم اما من هیچ اسمی که هم به ترنج بخورد و هم به تندر و هم فارسی باشد و هم تک باشد پیدا نمی کنم جز "تورج".

فقط نمی فهمم چرا هر کس این اسم را می شنود لب و لوچه در هم می کشد که "چرا تورج؟" و بعد هم توضیح می دهد که تورج ها همه چاق و سبیل دار و این ها هستند و اصلا اسم "مامانی ای" نیست و بسیار اسم زمخت و مردانه ای ست!

یعنی میخواهم بدانم هیچ تورج ِ خوشتیپی که برنزه باشد و شکم اش سیکس پک باشد و پورشه سوار شود و دخترها برای اش خودکشی کنند نداریم؟! اصلا اسم  چیزی ست که قدیمی و جدید داشته باشد؟..که مثلا تورج خیلی دمُده است ولی رادوین خیلی شیک؟

ته ِ ذهن خودم هم همین است البته ولی خب حسی می گوید که درست نیست.

باید بیشتر فکر کنم.



نظرات 14 + ارسال نظر

گرچه به این نتیجه رسیدم که دیگه نیام نظر بدم ولی این دفعه نتونستم مقاومت کنم...
در اینکه تورج اسم خوبیه یا بدیه نظری ندارم ولی بدجوری این آقا پسر شما بهش میاد اسمش تورج باشه...
یعنی اگه منهم نگاش میکردم و فکر میکردم این اسمش چی باشه خودش میگفت میووووو تورج... میووووووو

شما اونوخ با خودتون به نتیجه میرسید بلا نسبت نباید مارو هم اگاه کنید؟؟؟؟؟اونوخ این نتیجه تون از کجا سرچشمه گرفته ببخشید؟؟
بلی بلی اسمش و روی پیشونیش نوشتن اصن:))))

سایه 1392/04/26 ساعت 19:13

من هم یه وقتایی درگیر این تیپ مسایل می شم که خب ی می تونه ثابت کنه فلان چیز جدیده و فلان چیز قشنگ تره و فلان چیز دمده است و ....
فکر می کنم همه ی اینا بر می گرده به آرشیو ذهنی ما از اون مساله. مثلن در بچگی کسی رو می شناختم که خیلی لات بود و خیلی گنده و ترسناک بود اسمش نریمان بود و این اسم شد نماد آدم ترسناک و نچسب برای من. و قتی چند وقت پیش شنیدم دوستم اسم پسرش رو گذاشته نریمان خیلی حالم بد شد! و گفتم چه بی سلیقه!!!!
حالا این آرشیو شخصی رو میشه تعمیم داد. بعضی آرشیو ذهنی ها، گروهی هستند یعنی تو ذهن عده ی بیشتری هستن. بنابراین تعداد بیشتری آدم اون شکلی فکر می کنن.

ارشیوای منظم شده از روی تاریخ و الفبا رو باید همه رو گاهی ریخت بیرون دوباره بی تاریخ و بی الفبا چید

شب زاد 1392/04/26 ساعت 20:17 http://unknowncr.blogfa.com

تورج اخم کرده چرا؟خیلی هم اسمش خوبه به درد بزرگیاش می خورهخوشگله کلی این آقاهه

ایشون فامیلیشونو باید بذارم اخمالوییان پشمالوییان

mina 1392/04/26 ساعت 20:59

سیکس پک نداره، ولی‌ روحیش لطیف بوده احتمالا که شاعر شده
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%AC_%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A8%D8%A7%D9%86
همچنین ایشون که آهنگساز شدن

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%AC_%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C

بله مینا جون می بینی؟ کلی تورج روشنفکر هم داریم:)

سارا 1392/04/27 ساعت 10:25 http://haleman1.blogsky.com

چه چشم هایی
با ادم حرف میزنه

آخ اگه اینا زبون داشتن من تا حالا یه گله گربه داشتم.

ای جوون دلم

این از کجا اومد ؟؟چشم آبی قشنگمم

اسمشو بذار تیام
یعنی چشمام

تیام و ترنج هم بد نیست هاااا!...بهش فکر می کنم.به چه زبونی؟

توسن

اینم خوووبه.چه قدر اسم بلدی.تورج چشه اما؟:)))

توتک = نی چوپانان

نچ.لوسه

باران بی خیال تورج شو دیگه
اسم زیاد بلدم
موردش پیدا نمیشه اسم بذاریم روش

یه کلوم..."تورج" من بذارم توسن..شوما اسم "مورد" رو چی می خوای بذاری اگه پسر شه؟

باران باران منو ببر خونه تون پیش تورج شاید حالم بهتر شد

تو رو میارم خونه مون عسل.زووود.افطار دوست داری یا ناهار؟

آبجی 1392/04/28 ساعت 14:25 http://19731977.blogfa.com

نی نی پیشی نازیه . من عاشق این پشمالو ها هستم . عاشق این قیافه ناز شون .
اسمش بهش میاد . چند وقتشه ؟
من هر چقدر از این پشمالو ها داشته باشم باز با دیدن یه پشمالو ی دیگه ـ یه نی نی پیشی دیگه باز دلم آب میشه .
میدونی پیشی ها عاشق اینند که یکنفر مدام نوازششون کنه.
پدرم رو تازه از دست داده بودم و نمیتونستم گریه کنم . بغض داشتم تا این که یک بنده خدایی یک نی نی پیشی برام آورد . با اومدنش حالم بهتر شد .

ایشون یک ماه و اندی هستند و دستبوس همه:)))

نوشین 1392/04/29 ساعت 11:10 http://nooshnameh.blogfa.com

وووووووووووی چقدر با نمکه عزیزم.
میشه بعدا بگی این تازه وارد چه نسبتی با ترنج داره.
تندرو که ندیدم من.
گربه های با نمک . عزیزممممممم

ایشون در ابتدا قراره بشن برادر ترنج و وقتی بزرگ تر شدن احتمالا می شن شوهر ترنج!(کمیپیچیده ست روابط گربه گان می دونم!)
تندر هم این جاست:
http://friida.blogsky.com/1392/03/18/post-471/

aftab 1392/04/29 ساعت 13:49

scotish e breedesh?kheili kare khobi mikoni..zod bego chi shozafe shod..booosd inam e

نه اسکاتیش و بریتیش نیست.این هم نوعی پرشینه که من بهش می گم کله گنده:)

لیلا 1392/04/30 ساعت 09:29

مبارکه باران! نارنج هم قشنگه! ترنج خوشجاله؟ با هم خوبن؟

نارنج اسم پسر نیست که لیلا جون.
هنوز نیومده خونه چون به شدت نوزاده ایشون!. ده روز دیگه بیاین دیدن اش ایشالا:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد