Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

یک مشت حیوان کُش!

دوازده نفری روی کاناپه افتاده بودیم و سعی میکردیم توی کادر دوربین جا شویم.هر کس یک جور مضحک بازی ازخودش ساتر (این کلمه ترکیب ِ ناشیانه ای از ساطع و صادر می باشد.تنکس تو نرگس)میکرد.نرگس تکه ی کوچک نان تستی که دست اش بود را نشانه گرفت سمت دهان ام و من هم توی عالم عکسی ومستی و خوشی ،بی این که بپرسم چیست بلعیدم اش.امروز صبح که توی رختخواب داشتم عکس ها ی دیشب را برای اش voxer میکردم ،عکس مزبور را دیدم و پرسیدم"راستی روی نون تست چی بود؟".نرگس push talk کرد که"جگر غاااازز , بارون ِ علف خوااااار"!!!! مثل طاعون زده ها از تخت پریدم. اتفاقی که در واقع افتاده بود این بود که کمی جگر غاز روی یک تکه نان تست مالیده شده بود و توسط بنده هم بلعیده.اما تصویری که از صبح توی سر من است این است که یک نفر دست اش را از دهان ترنج کرده داخل شکم اش و جگرش را کشیده بیرون و بعد هم تندر را از توی لاک اش با شقاوت کشیده بیرون و گذاشته روی نان تست و بعد هم تقدیم من کرده و من هم بلعیدم اش!


مدام احساس دل به هم خوردگی دارم. 

نظرات 17 + ارسال نظر
زهرا 1392/05/05 ساعت 17:37

هه ههبوس به باران گیاهخوار

شب زاد 1392/05/05 ساعت 19:46 http://unknowncr.blogfa.com

باران جانم.تو گوشت نمی خوری هرگز؟

از وقتی تصمیم گرفتم هرگز.

سارا 1392/05/05 ساعت 20:04 http://haleman1.blogsky.com

هروقت یادش میافتی برو تف کن گاهی این تنها راه حلشه !
ولی سعی کن فکرتو منحرف کنی در عین حال ادامس هم کمک خوبیه

از بس از صبح لایه لایه خوراکی خوردم برای فراموش کردن اون مزه که در مرز انفجارم؛(

سارا 1392/05/05 ساعت 21:04

خوشم میاد از خودتو سبک زندگیت
مثه فیلماست

شیدا 1392/05/05 ساعت 21:55 http://ghadefandogh.blogfa.com

متاسفانه یا خوشبختانه خوب میفهمم چی تو ذهنت دیدی

نرگس 1392/05/06 ساعت 10:06

عزیزم صادر یا ساطع صحیح است چون شما خانم باکمالاتی هستید حیفم آمد نگویمت

بسیااااار ممنونم.کاملا حق با شماست.کلمه ی من ترکیب ِ ناشیانه ی این دو کلمه بود.

سما 1392/05/06 ساعت 23:35

ما را هم جز همان مشت ببین



مشت ِ راست یا چپ؟

دختر نارنج و ترنج 1392/05/07 ساعت 00:21

الهی بگردم مننننننننننن...

:(

مزه اش خوب بود اونوقت؟

شکلک سبز!!

الـــی 1392/05/08 ساعت 12:53

عالی
تازه با وبتون آشنا شدم و واقعا سبک نوشتنتون عالیه

من آخرش با آرزوی Vegetarian شدن میمیرم :((

زهرا 1392/05/08 ساعت 18:17

آقای نویسنده چطورن؟خوبن؟
(باران منو نکش )

ایشون خوبن.چه طور مگه؟

سلام باران عزیزم.من چند روزیه با وبت آشنا شدم و خیلی از قلمت و لحن نوشته هات خوشم اومد و خیلی از پستات رو خوندم و خوب قطعا همه شو باید بخونم چون خیلی قلمت و دوست دارم.
باران من دلداری دادن بلد نیستم راستش فقط خواستم بگم بابت ف عزیز متاسفم.من آدم احساساتی نیستم ولی عکسش از جلوی چشمم کنار نمیره و صداش رو هم دانلود کردم که بشنوم ولی هنوز نتونستم.
من دوست بیتا(روزهایی که بر من میرود) و دوست آیدا(بعد از شب هزارو یکم)هستم البته با آیدا هم یه یکماهیه آشنا شدم .
خوشحالم دوست مشترک داریم.

آیدا و بیتا دوست های عزیزی هستند.کم مثل شون پیدا می شه.منم خوشبختم از آشنایی شما و خوشحال

باران از دیروز که صدای ف عزیز را دانلود کردم نتونستم گوش بدم تا الان که گوش کردم.
راستش چهره ی مهربونش درگیرم کرده بود حالا هم که صدای لطیف و شاعرانه اش...
از نوشته های جوندار تو و عمق نگاهش در اون عکس و صدای دلنشینش حالا حس مبهمی دارم انگار میشناسمش.
باران دیر رسیدم و نمیخوام با گفتن ازش ناراحتت کنم ولی واقعا منه سیب زمینی رو که مرگ برایم خیلی حل شده است و اتفاقا غم عزیز هم دیده ام و خیلی هم پوست کلفت و گریه نکن هم هستم را در غم نبودنش شریک واقعی بدان.جدی میگم دوست خوبم کنارت هستم با اینکه غریبه ام برایت و نمیشناسیم.

حرفات دلگرمیه مهدیس عزیز
ممنونم

شب زاد 1392/05/12 ساعت 14:58 http://unknowncr.blogfa.com

چرا نمی نویسی دیگه؟زود باش من هر روز دو بار میام.

هستم

زهرا 1392/05/12 ساعت 15:23

کجایی باران؟
خسته شدم از تیتر یک مشت حیوان کش.روزی چندبار ببینمش خب؟

هستم:)

مرمر 1392/05/13 ساعت 16:42

خانوم شما نمیخواید تشریف بیارید ؟

هستم خسته م

شی ولف 1392/05/13 ساعت 19:52 http://shewolf.blogsky.com

کجایی باران؟ دلتنگ شدم و نیستی، تویی که هر بار وبلاگت باز میشد نوشته ی تازه ای به آدم لبخند میزد...

هستم.پر از چرک نویس..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد