Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

چیزهای کوچک ِ بزرگ!

 صدای استارت ِ لامبورگینی ِ اون پسر منگله ی مو نارنجی توی مهمونی که بعدا گفتن بابک.ز.ن.ج.الف.ن.ی بوده!!!!! 

 

 

 

 

______________________________________________________________ 

 

* http://justlittlethings.net/

نظرات 10 + ارسال نظر

هه هه... من اصلا نمیدونستم این یارو کی هست... رفتم سرچ کردم فهمیدم... از قیافه ش هم خوشم اومد....
خیلی شبیه دایی نابغه ی منه!!! :))))))))))

کجایی تو اصلا... یهو اصلا خیلی وقته نیستی...
خب بگو میخوام نباشم...
من نگرانت نشم...
بی مزه!

ایشوون یکی از حلال زاده ترین آدم های عصر ِ‌حاضرن!...واقعیت کی بُود مانند ِ سرچیدن!!
امروز می خواستم مسیج های موبایلمو پاک کنم دیدم بیشترین تعداد مسیج از جانب شماست به قرار ِ شصت و شش تا!!!دلم تنگ شد قوقویی

ها والله آدم اصلا باورش نمیشه با اون همه تعریفات این قیافه ای باشه.نهایتش میشه مثل م.ش.ایی تصورش کرد.اونم در بهترین حالت

ایشون البته پیشونی ِ بلند و درازی داشتند!!:)

دختر نارنج و ترنج 1392/05/16 ساعت 14:33

راستی باران تورج را آوردی؟؟؟؟

نهههههههه.قرار بود این هفته بیاد که دارم احتمالا می رم سفر.افتاد به هفته ی بعد.دلم داره یه نقطه می شه براش.

باران همون بابک که رییس هوا÷یمایی قشمه؟

رییس ایرلاین قشم "هم" هستند!!.."موفقیت" های زیادی دارن گویا!!!

وقتی فردوسی پور از اسم سورینِت تو 90 پرده برداشت که باشگاه راه آهن رو خریده و چند روز بعد اسپری های سورینت رو تو تبلیغای تلویزیون دیدم همش دلم میخواست بدونم کیه!
مرسی که باعث شدی از طریق این اسم به غول جدید فوتبال برسم که هر دو یکی هستن در واقع...

ااژدهای شیش سرن ایشون:))))

فاطمه 1392/05/16 ساعت 22:25

شما باعث شدید برم سرچ کنم ببینم کیه.بیشتر از مونگول بهش میخوره یه نابغه اقتصادی باشه .تو قطعنامه اروپا هم 15 تا از شرکتاش تحریم شده .مالک باشگاه فوتبال راه اهنم هست

نابغه ی چی کشک چی؟! ایشون سرتاپاش سواله!

فاطمه 1392/05/16 ساعت 22:29

ولی به نظرتون برایه این همه ثروت یه مقدار زیادی جوون نیست؟

فکر نکنم بهش بگن ثروت.می گن ر.الف.نون.ت به گمونم!

فاطمه 1392/05/16 ساعت 23:56

اره حق با شماست ! معلوم نیست چند تا مثل این ادم تو این مملکت هست ! خاک تو سرشون! مملکت اسلامیه جون خودشون مثلا!

بعله باران جان توقع داری کی سوار لامبورگینی شه مادرجان؟بعد حقیقتا از نزدیک دیدیش ایشون رو؟؟؟بعد راست راست هم راه میرن و ....

من البته اونموقع که ایشون رو در میهمانی دیدم و موقع خدافظی که استارت ماشین شون رو توی حلق ِ‌ما زدن...روح و جسممون خبر نداشت که ایشون کی به کی ان!( اصلا هم این بی خبری ربطی به م.س.ت و های بودن ِ‌ما نداشت هااا جون ِ خواهر.اون جا زیادی شلوغ بود!:)))
راست راست که بعله..کج ماییم عسل جون.ایشون بسیار راست بودن

لیلا 1392/05/20 ساعت 14:58

تکلیف بابک جان رو که شما روشن کردید. just little things من وقتیه که کته درس کردم و برش می گردونم توی دیس و این صدا رو می شنوم. تالاپ! آخ کیف می کنم! یکی از fullfilment های زندگیمه!

آخ که من اون صدا رو مدت هاست نشنیدم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد