Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

بی ربطیات

Big Move

We are sorry that The Old Reader is unavailable now.)


As we promised, right now The Old Reader is getting a hardware upgrade it really needs.

We are taking 6 million feeds, relocating them 5000 miles away and importing into the new database servers in the United States, increasing database capacity three times and adding over 10 times the network capacity.

Our estimates show that whole migration will take around 48 hours.
Sorry that it's taking so long, it'll be tough for us as well.

We will be keeping you updated via Twitter and Status page to make sure you know as soon as it is back up and running again.

Thank you for your incredible patience.

A random picture of a cat to make it less painful


پ.ن.1. آن جمله ی آخر و آن شعوری که پشت همان جمله ی آخر نهفته است ، و آن صورت ِ کثیف و آن خواب ِ‌تمیز ،یک جا، به صورت افقی توی حلق ام.از صبح پیج را  صد بار رفرش کرده ام و هی به این فکر کرده ام که ... to make it less painful...to make it less painful

پ.ن.2
.نینو دارد کلمه های فارسی روزمره را یاد می گیرد.مدام می پرسد این را چی می گویید و آن را چه نمی گویید.
دیروز به اش گفتم که بعد از میتینگ اش با امورخارجه ، می تواند برود و کمی توی بازار قدم بزند تا در اولین فرصت با هم برویم.روی یک کاغذ برای اش نوشتم :"سبزه میدون" که اگر آن حوالی گم شد نشان ِ ملت بدهد و راهنمایی اش کنند.ایشان هم با اعتماد به نفس ِ فرانسوی وار کلمه را حفظ کرد و گفت نیازی به کاغذ نیست! امروز با عصبانیت آمده و می گوید " من گم شدم و هیچ کس مرا برای رسیدن به "سیب زمینی" کمک نکرد چرا؟!"

نظرات 6 + ارسال نظر

سیب زمینی!!!
تو ذهنم با لهجه ی فرانسویش تصور می کنم چجوری میگه سیب زمینی

به زیبایی و خنده داری:))

[ بدون نام ] 1392/05/18 ساعت 03:05

ما هم اینجا تو رشت سبزه میدون داریم

این روزا همه سبزه میدون دارن!

بهروز 1392/05/18 ساعت 09:28

بیا https://inoreader.com/ از اولد ریدر بهتره ، همه چیز داره و سریعترم هست . از فارسی هم بهتر پشتیبانی می کنه .

به نینو فحش فارسی یاد بده ، دفعه ی بعدی که کسی واسه رسیدن به سیب زمینی کمکش نکرد فحش بده .

ای وااااای...باز دوباره اسباب کشی یعنی؟

فحش فارسی؟..بهروز جان ایشون اسم واقعی شون یکی از رکیک ترین فحش های زبان پارسیه:)))))))..ما هنوز توی رودروایسی با اسم ایشون ، ایشون رو "عزیزم"...یا "هانی"...یا "گُلم"..یا "خانومی!!!"..خطاب می کنیم و هنوز چاره ای نیافته ایم...اونوخ شوما می گی فحش فارسی؟؟؟..ایشون خودشون یه پا فحش ان هر کی اسمشونو بپرسه:))))

sheyda 1392/05/18 ساعت 16:20 http://ghadefandogh.blogfa.com

:))))
Asheghetam yani
Koli khanddam

:)

دختر نارنج و ترنج 1392/05/19 ساعت 23:37

آخ که من چقدر دلم می خواست این Oldreader هی مشکل دار باشه و هی عکس های مختلفی از پیشول های خوشگل بگذاره و هی من قربون صدقه شون برم.. همه شون رو برای خودم ذخیره کردم:)))) من یه سوء استفاده چی هستم از این وضعیت!!! باور کن خیلی خوب بود...
ای جااانم! سیب زمینی آخه؟..... عزیییزم...

من نیز همه را به اسم ِ‌"گربه های اولد ریدر" سیو کرده ام:)..و اصلا مخاطب خاص این پست ام تو بودی:)

دختر نارنج و ترنج 1392/05/21 ساعت 16:20

مرسییییییییییییییییییییییییییییی..... مرسی بارانم! مرسی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد