Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

همه ی گربه های من!

 بعد از یک هفته جنگیدن و چنگیدن وتردید ِ این که "این دو تا بالاخره با هم کنار می آیند اصلا؟" ، بهترین و اولین چیز ِ یک اول ِ صبح مثل امروز ، این بود:



حالا دل ام می خواهد کنارشان دراز بکشم و اندازه ی یک هفته دوباره بخوابم.

آرامش شاخ و دم ندارد .باور کنید.همین ، همین، همین تماشای خواب ِ ساده ی دو نفره ی گربه ای گاهی همه ی طوفان شب قبل و همه ی آن هیاهوهای سفر رفتن و نرفتن و برنامه های به باد رفته و نرفته ات را می خواباندو ته دل ات می گویی:" مهم نیست...همین خوبه"!


نظرات 14 + ارسال نظر
فرزانه 1392/05/31 ساعت 07:40

تو که انقدر زحمت این دو تا رو می کشی و شب بیداریشو تحمل می کنی حداقل یه نی نی بیار دو روز دیگه بهت بگه مامان لذتشو ببری

نه من به خاطر شنیدن ِ یه کلمه "مامان" همچین اشتباهی نمی کنم:)))

فرزانه 1392/05/31 ساعت 07:53

تازه فکر کن بعد این همه زحمت نمی تونم رایانو مجبور کنم به من بگه مامان اسممو صدا می کنه

خب اونوخ من اگه گول می خوردم با این حرف تو و بچه هه به منم نمی گفت مامان...واقعا تو پاسخگو بودی؟؟:)))

فرزانه 1392/05/31 ساعت 09:54

زهرا 1392/05/31 ساعت 13:50

وای باران چه خوب
من دلم میخواد ترنج رو بغل کنم.همش حس میکنم تورج کثیفه دوده گرفته

حالا منم با این حرف هر بار نگاش میکنم یاد دوده و دودکش میفتم که!

سارا 1392/05/31 ساعت 15:06 http://haleman1.blogsky.com

ای جان دلم اون کوچیکه چشم ابیه خیلی نازه

اسمش تورجه؟

بله.اوشون چشم خاکستری ان و تورج نام:)

aftab 1392/05/31 ساعت 16:38

mishe axaye bozorgtar vazehtar az pishia bezari...ma ham ghosehamon yademon bere..hey az pishia benevis plz

:))) اسم وبلاگم هم تغییرمیدم به دنیای پشمالوی پیشی ها!خوبه؟:)))

دختر نارنج و ترنج 1392/05/31 ساعت 21:38

ای جااااااااااااان!!!
واقعاً آرامش یعنی همین....
تبریک می گم باران!
تبریک....
درضمن باور می کنی اگه بهت بگم مارلی به من می گه مامان؟
می گه: ماو ماو.. پشت سر هم. و خیلی هم قشنگ می دونه که چه وقتی باید اینو بگه! صدام می کنه:))))
راستی.... می خواستم بگم منم ترنج تو رو بی نهایت دوست دارم. تورج رو... باورت می شه هر روز تو خونه درباره شون حرف می زنم...
عزیزمی تو.. و هر سه تا بچه ت:)

مارلی میگه ماو ماو؟؟؛)))
منم مارلی رو با این که ندیدم بسیاااار دوست دارم.تو لطف داری همیشه

این فسقلیه چه ملوسه،از توی کارتون پریده بیرون انگار!
:)
من همیشه دلم میخواست یه حیوون خونگی ثابت داشته باشم اما حتی از پس یک گیاه هم برنمیام متاسفانه! :دی

اون فسقلی نصفش زیر ِ زمینه! باید مارمولک میشد نه گربه!

شیدا 1392/06/01 ساعت 00:24 http://ghadefandogh.blogfa.com

ای جاااااااااااااااااااان
یکی از بجه هاشون رو هم به من میدی ایا؟

اگه یه روز بچه دار شن حتمن:)

زهرا 1392/06/01 ساعت 01:00

باران؟یه سوال بزرگ تو ذهن منه.میشه بپرسم؟عذر میخوام ایناکجا جیش و پی پی شون رو میکنند؟

در یک ظرف خاک که توی تراس واقع شده و نه هیچ جای دیگه؛)

سارا 1392/06/01 ساعت 11:00 http://haleman1.blogsky.com

http://shado-shangool.blogfa.com/post/32

:)))))

دختر نارنج و ترنج 1392/06/01 ساعت 15:24

آره باران.. بذار یه روز صدای مامان گفتنش رو برات ضبط می کنم می فرستم. اگه ببینمت که خیلی خوبه. می بینمت یه روزی خیلی زود... دلم خیلی می خواد بچه ها رو ببینم.
عزیزمی....

یه قرار ِ گربه ای می ذاریم یه روز

شب زاد 1392/06/03 ساعت 21:03 http://unknowncr.blogfa.com

من فدای اون کله ی فسقلی تورج خانت بشم.دل منو برده این دودی خاکستری.راستی من تهرانم ها

اون کله ی فسقلی روز به روز داره گنده تر می شه!..همین روزاست سایز ترنج شه
عروسی خوش گذشت؟

شب زاد 1392/06/04 ساعت 20:53 http://unknowncr.blogfa.com

عروسی عاااالی بود در پستی مفصل توضیحات خواهم داد.فقط شما به من بگو کی یه باران و یه شبنم قراره همو ببینن؟

زووووود و کور شم اگه دیر شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد