Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

پنجاه هزار فرانک دوست!

یک روز برای نینو گفتم که زمانی شازده ی کوچولوی سنت اگزوپری روز و شب ام بود و روی  در ِ اتاق ام نقاشی اش کرده بودم و برادرک بعد از رفتن ِ من با این که کل اتاق را زیر و رو و منهدم کرد در را همان طور نگه داشت  و بعد از هفت سال تنها چیزی که توی خانه ی پدری برای ام آشناست همان در و همان نقاشی ام روی آن است. 

 

امروز صبح که آمد گفت  برای ام یک هدیه آورده و من مثل مردم ِ همه جای دنیا چشم های ام را بستم و وقتی باز کردم یک اسکناس پنجاه فرانکی قدیمی روی میزم بود. توضیح داد که بعد از آمدن یورو نسل ِ‌این اسکناس ِ "شازده کوچولویی" ور افتاد اما چون همیشه دوست اش می داشته ، یکی برای خودش نگه داشته و حالا این من و این هدیه ی" پنجاه فرانکی ِ شازده کوچولویی". 

 

آدمی زاد را مرض ِ"لالی"می گیرد گاهی! 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج 1392/06/06 ساعت 16:41

ای جاااااااااااااااان..........................
چه هدیه ی شاهواری....
خیلی خوبه.. خیلی!!!!!

من واقعا نمی دونستم که یه زمانی یه همچین چیزی روی همچون اسکناسی بوده.بسیااار مشعوف شدم

شب زاد 1392/06/06 ساعت 19:42 http://unknowncr.blogfa.com

خب چیه دوس می دارم روی همه پست هات نظر بزارم. راستی می دونستی من عزیزترین هدیه ای که ممکنه به عزیزترین کسی بدم ،شازده کوچولو با ترجمه شاملوئه؟ پس خاطرت واسه این نینو خانوم خیلی عزیز بوده که همچین چیزیو بهت داده.خوشا به حال گیرنده و دهنده ی این هدیه هر دو با هم.هر دوشون الان شادن.مطمئنم .مگه نه؟

لیلا 1392/06/06 ساعت 20:31

اما اگر تو منو اهلی کنی انگار که زندگیم را چراغان کرده باشی. آن وقت صدای پایی را می شناسم که با هر صدای پای دیگری فرق می کند: صدای پای دیگران مرا وادار می کند تو هفت سوراخ قایم بشوم اما صدای پای تو مثل نغمه ئی مرا از سوراخم می کشد بیرون.

زندگی خوبه ... گاهی...

گاه ِ‌کمی

ببین چرا ایمیل نمیزنی به من؟
خو اونجوری هرچقدر دلمون خواست هر چرندی دلمون خواست میگیم خو ...
بدون اینکه به خانواده ای که رد میشه فکر کنیم.
ها؟
از لینکدین بدم میاد...

باشه باشه خودتو کنترل نمی کنی چرا تو؟

لبخند ماه 1392/06/07 ساعت 08:16

خوشحالی ِ بعد از گرفتن هدیه موندگار باشه الهی...

دریا 1392/06/07 ساعت 09:42

باران جان ببخشید ممکنه یه سوال بپرسم که آیا عکس روی اسکناس همان نینو محبوب شماست؟من عکس روی اسکناس زا نمی شناسم و البته نینو محبوب شما را هم!

عزیزم عکس روی اسکناس سنت اگزوپری و شخصیت داستان اش شازده کوچولوست.
چرا باید عکس نینو ، همکار من، روی اسکناس باشه؟

بیا و من رو با نینو آشنا کن ، براش از خاطرات بچگیم بگم ( این کنار چه اسمایلی شیطان صفتی نداره ؟) >:)

حالا درسته موندگار شدی
درسته شاه وبلاگ منی
درسته قراره بیای توی نمایش مون
ولی قرارمون نبود بیای خاطره بگی کادو بگیری دیگه

چه جالب.

خدا منو ببخشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد