Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Magnitude: 9.5

تقویم ام ورق خورده، 1960 شده سال ام و  شیلی روزگارم و هیچ صلیب سرخی به فکر بیرون کشیدن ام از زیر آوار نیست و بیچاره من 

 بیچاره من  

بی چاره من 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج 1392/06/10 ساعت 18:43

چرا بارانم؟...
چطور؟..........

لرزش گرفته ام :(

شب زاد 1392/06/10 ساعت 19:01 http://unknowncr.blogfa.com

چی شده باران؟با کی دعوات شده؟کی اذیتت کرده؟

خودم و با خودم که سخت در جنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد