Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

چند روز بیشتر اگر مانده بودی...سال ما هم تحویل می شد:(

نظرات 4 + ارسال نظر
نجمه 1392/12/29 ساعت 21:12

الهی بمیرم برات
همین الان استاتوس فیس بوک رو این نوشتم:
نشستیم دور سفره هفت سین... همه با هم نشسته ایم دور سفره.... خدا رو شکر میکنم که یه سال دیگه کنار هم هستیم و فکر میکنم به اون کسایی که امسال جای یه عزیز کنار سفره شون خالیه ...فقط یه آرزو میکنم که سال دیگه هم باز همه باشیم...
باور میکنی به یادت بودم....

مهناز 1393/01/01 ساعت 23:56

توی حرم به یادت بودم باران. از خدا برای تو و مامان صبر خواستم. سایه مامان مستدام باشه. روح بابا شاد.

مهسا 1393/01/02 ساعت 23:22

دلربا 1393/01/02 ساعت 23:24

متاسفم باران جان......کاش وای کاش...خدا رحمتش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد