Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

Frida`s plastic world

I paint my own reality.I paint bcuz I need to. I paint whatever passes through my head without any other considerationIiI II

سوء استفاده ی تجاری و خصوصی از یک وبلاگ غیر تجاری و عمومی

مخاطبان جان،


خلاصه بگویم؟ یکی از بازیگر های نمایش ما دچار نقص فنی شده و ما کلا همه گی در گِل ایم عمیق.

 زبان فرانسه دان ِ علاقه مند به تاتر با قابلیت حفظ متن در یک ماه یافت می شود این جا؟ متن سخت و پیچیده نیست فقط نیازمند وقت و تمرین است! یافت می شود؟:(

برای اطلاعات بیشتر با اینجانب که نقش اول ِ گردن شکسته ی نمایش نیز هستم و با فرد ِ نقص فنی دارای دیالوگ های متمادی هستم تماس بگیرید و یک گروه را از نگرانی و نیکول را از سکته برهانید.



سپاس


Bma564@gmail.com

نظرات 14 + ارسال نظر
sheyda 1393/02/26 ساعت 21:01 http://ghadefandogh.blogfa.com

دختر تو همه چی تمومی میدونستی؟
من تازه فرانسه یاد گرفتن رو شروع کردم حیف اگه بیشتر فرانسه بلد بودم بقیه ی موارد مورد نیاز رو شدیدا داشتم

نمی شد زودتر شروع کنی؟؟؟

مینروا 1393/02/26 ساعت 21:49

اومدم بگم که کمکی از من بر نمیاد :دی

ممنونم!...روت حساب می کردم!

مینروا 1393/02/26 ساعت 23:43

فرانسه یکی از فانتزی هامه....

کاش فانتزی های منم به این آسونی بود و میشد برم دنبالشون!!!! برو دنبالش خووو

با خانم مریم باقری نسامی تماس بگیرید.

کامشین جان من باید شماره یا ایمیلشون رو حدس بزنم؟؟؟؟:))))

فتانه 1393/02/27 ساعت 10:04

حیففففففففففف.. تو این وانفسا زبون مادریم هم داره یادم میره!!

مینروا 1393/02/27 ساعت 11:27

باری جون به یکی از دوستان که اینجاست گفتم ...گفت نمیرسه به تهران. یکی دیگه از دوستاشو گفت. حالا اگه خوشش بیادو اینا باهات تماس میگیره .... یکم پرسید که اطلاعات بیشتری نیست راجع به کار منم گفتم نه! :دی

از تلاش شما ممنونم.:)

مینروا 1393/02/27 ساعت 11:29

نقص فنی از کجا هست؟!

ویزاش اومده هفته ی دیگه می ره اسلواکی!!!!!!

مهسا 1393/02/27 ساعت 12:04

کاش انگلیسی کمک میکرد، پغله نمی تونم بکنم که

:( کاش میتونستی!!! نمیتونی یه هفته ای یادبگیری مهسا؟!!

سیمین 1393/02/27 ساعت 12:53

نمیشه داستانو عوض کنین؟ یه دختر مشهدی بیاد تو نمایش و ...

جدا از شوخی امیدوارم که خیلی زود گره از کارتون باز بشه.

من از خداااامه سیمین.

مینروا 1393/02/27 ساعت 14:59

گفتی ویزا یاد دردام افتادم....ای خداااااااااا

مینروا 1393/02/27 ساعت 15:04

گفتی ویزا یاد دردام افتادم ..... :|

مهسا 1393/02/27 ساعت 16:19

باورکن (به خاطر علاقه ام به فرنچ) اگر یک هفته ای ممکن بود با کله میرفتم دنبالش
به لطف خودآموز فرنچم، ژو ن پغل لو پ بیا و چهار تا جمله و کلمه دیگه بلدم و بس

کامشین 1393/02/27 ساعت 17:16

باران جان
آدرس شما را براش فرستادم
خودم تهران نیستم که بهش بتوانم مستقیم زنگ بزنم
الان مشغول شاه لیره

ممنونم. بسیار

من براتون ایمیل زدم و شماره ام رو گذاشتم. البته اگر تا حالا کسی رو پیدا نکرده باشید.

ممنونم. گمونم پیداش کردیم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد